Remang: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Atas Nama Cinta (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
kTiada ringkasan suntingan
Baris 42:
}}
 
'''''Remang''''' ialah sebuah siri drama televisyen seram Malaysia 2022 arahan Khairul Rizam. Siri ini ini memulakan tayangan perdana di [[TV3]] bermula 1 Ogos 2022 .<ref> [https://www.myinfotaip.com/2022/07/remang.html?|title= Drama Remang] MyInfoTaip. Dicapai 1 Ogos 2022 </ref> Jalan cerita ''Remang'' tidak bersifat bersambung-sambung, dan sebaliknya, setiap episod mempunyai kisah yang berlainan.
 
Jalan ceritanya tidak bersambung-sambung sebaliknya setiap episod mempunyai kisah yang berlainan.
 
== Sinopsis ==
Mengisahkan tentang seorang DJ radio iaitu Ejay ([[Syafie Naswip]]) yang cuba untuk naikkan rating (populariti) pendengar didalam slot tengah malam dimana segmen yang beliau kerjadiuruskannya. Oleh itu, dia mendapat satu idea dengan menukar segmen cinta yang dibawa olehnyadibawanya sebelum ini kepada segmen seram yang dinamakan sebagai '"Remang Malam". Dalam segmen ini, DJ Ejay akan menerima panggilan telefon daripada pendengar yang akan menceritakan kisah-kisah seram yang pernah dihadapi mereka, dan juga kisah-kisah yang lazim berlaku dalam masyarakat Melayu.
 
Dalam segmen ini, DJ Ejay akan menerima panggilan telefon daripada pendengar dan mereka akan ceritakan kisah-kisah seram yang pernah berlaku kepada mereka dan juga biasanya berlaku dalam masyarakat melayu.
 
== Senarai Episod ==