Bantuan:Laman fail: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Bryan See (bincang | sumb.)
Laman baru: Setiap fail dimuat naik mempunyai '''laman imej'''. Istilah ini juga digunakan oleh jenis fail lain, secara ketara fail bunyi, contohnya [...
(Tiada perbezaan)

Semakan pada 14:22, 11 Oktober 2008

Setiap fail dimuat naik mempunyai laman imej. Istilah ini juga digunakan oleh jenis fail lain, secara ketara fail bunyi, contohnya Imej:Schubert- Impromptu B-flat1.ogg.

Laman imej itu menunjukkan imej penuh, atau, bergantung kepada keutamanya, versi dikurangkan dengan pautan kepada versi penuh, dilabelkan "Leraian penuh (..x.., .. KB)".

Juga laman ini digunakan sebagai laman penggambaran imej, memberikan maklumat tentang imej itu.

Bantuan [edit] Wikipedia-spesifik

Templat:Ph:Laman fail


Laman adalah salinan bagi laman bantuan utama di Meta (untuk maklumat bantuan am semua projek Wikimedia boleh menggunakan), dengan dua templat Wikipedia-spesifik dimasukkan. Untuk memperbaikkan semula teks utama, sunting laman bantuan untuk semua projek-projek di m:Bantuan:Laman fail. Untuk isu-isu Wikipedia-spesifik, menggunakan Templat:Ph:Laman fail (teks tambahan di bawah laman ini) atau Templat:Phh:Laman fail untuk tajuk Wikipedia-spesifik (teks di atas laman ini). Anda boleh menggantikan wikiteks penuh laman ini dengan laman utama di Meta pada semasa waktu. Untuk pantau laman ini dalam bahasa-bahasa lain lihat laman utama di Meta.

Lihat juga