Koharu Kusumi: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Nadirahoney (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
YuuriCap~mswiki (bincang | sumb.)
Baris 21:
 
Menyertai Morning Musume pada 2005 sebagai ahli Generasi ke-7.
Telah menjadi ahli kumpulan [[Hello! Project [[kickbase]] Metro Rabbits H.P. sejak penubuhannya pada awal 2006 sehingga April 2006.Melakonkan suara Tsukishima Kirari,watak utama di dalam anime [[Kirarin Revolution]](きらりん☆レボリューション, Kirarin Revolution).
 
Pada awal 2007,dia dipilih sebagai salah satu ahli [[Morning Musume Tanjou 10nen Kinentai]] (モーニング娘。誕生10年記念隊, Morning Musume Tanjou 10 Nen Kinentai),yang ditubuhkan oleh Tsunku sempena meraikan 10 tahun kegemilangan [[Morning Musume]].[[Morning Musume Tanjou 10nen Kinentai]] disertai oleh [[Iida Kaori]], [[Abe Natsumi]],[[Goto Maki]] dan [[Niigaki Risa]].Single pertama mereka, [[Bokura ga Ikiru MY ASIA]] (僕らが生きるMy Asia, Bokura ga Ikiru My Asia) telah dipasarkan pada 24 Januari 2007.
Single kedua mereka,[[Itoshiki Tomo hee]] (意図始期とも愛しき悪友へ,Itoshiki Tomo he) telah dipasarkan pada 8 Ogos,2007.
 
Koharu telah digabungkan pula dengan seorang penyanyi muda,[[Hagiwara Mai]] dari kumpulan [[°C-ute]], sebagai unit-tambahan iaitu [[Kira☆Pika]].Single pertama,[[Hana wo Pu~n]] / [[Futari wa NS]] telah dipasarkan pada 1 Ogos,2007.
Baris 31:
 
Pada tahun 2008, Koharu digabungkan dengan dua gadis dari [[Hello! Pro Egg]] iaitu [[Kitahara Sayaka]] dan [[Kikkawa Yuu]] dalam kumpulan [[Milky Way]], unit dari anime Kirarin Revolution. Kumpulan itu telah memasarkan single pertama, [[Anataboshi]] pada [[30 April]] [[2008]].Pada Julai 2008, beliau telah memasarkan single kelimanya, [[Papancake]].
 
 
== Diskografi ==