Fara (drama): Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Baris 55:
*'''Nordin''' a.k.a. '''Din JJ''' ([[Mohd Kardanie Anwa|Mohd Kardanie "Danny" Anwa]]) ialah rakan sejawatan Fara yang kuat egonya. Pada musim pertama, Din menjadi dengki terhadap Fara lalu sanggup melakukan apa sahaja untuk menyingkirkannya dari Panas FM demi kepentingan sendiri. Pada musim kedua kedengkiannya sudah reda. Sering kali dia dilihat bertutur dalam [[loghat Kelantan]]. JJ ialah singkatan bagi "Jejaka Jambul".
*'''Jimmy''' ([[Jason Chong]]) ialah penerbit rancangan Panas FM yang berperangai keperempuanan. Dia sentiasa bimbang akan sambutan pendengar dan pengiklan terhadap stesen tersebut dan mudah menjadi cemas jika dengar ada juruhebah yang hendak meninggalkan Panas FM.
*'''Hisham''' ([[Fahrin Ahmad]]) muncul di awal musim ketiga, sebagai seorang wakil syarikat yang menaja rancangan Fara di Panas FM. MulaWalaupun sudah bertemankan Diana, namun dirinya seolah-mulanyaolah krewmakin Panaserat FMdengan sangkaFara Hishamdan adaagak hatisukar padauntuk Fara, tetapimenerima rupa-rupanyakenyataan sudahini berpunyawalaupun sejakbeginilah yang disangka rakan-rakannya semenjak Hisham dahulumuncul.
*'''Diana''' ([[Jue Aziz]]):Anak emas dalam keluarga pemilik syarikat penaja Panas FM, dan teman wanita Hisham. Dia muncul di musim ketiga untuk cuba membawa perubahan drastik kepada Panas FM tanpa kerelaan krew. Dia pernah membikin sebuah filem berjudul ''Dendam Berahi'' yang kurang berjaya di pawagam walaupun banyak berbelanja untuk penerbitan (dari episod ''Gali Lubang Tutup Lubang'').
 
===Watak sampingan dan watak kecil===
Baris 262:
|'''Siapa Bos?'''
|16 Disember 2008
|Diana mencadangkan radio drama disiarkan di Panas FM, tetapi dibantah Hisham, lalu timbulnya perbalahan antara mereka yang dicampuri hubungan Hisham dengan Fara yang menimbulkan perasaan syak wasangka dalam diri Diana. Sunnguhpun dipujuk Tan Sri Ramli yang hendak ke merata dunia, Fara tetap dengan keputusan untuk berpisah dari Panas FM dan mula menerima tawaran untuk berkhidmat di stesen lain. Sewaktu menyaksikan latihan drama radio di rumahnya, Diana menerima panggilan gempar dari [[Mekah]].
|
|}
{{endspoiler}}