Tomasz Kuszczak: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Real syden (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Real syden (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 35:
Penampilan sulungnya bersama kelab barunya muncul pada 18 September 2004, dalam perlawanan tempat sendiri menentang [[Fulham F.C.|Fulham]] yang berakhir dengan keputusan seri 1-1.
 
Kuszczak hanya bermain dalam satu perlawanan liga sebelum perlawanan genting West Bromwich Albion menentang Manchester United di mana West Bromwich pada musim 2004-05. Sedang bergelut pada ketika itu untuk kekal dalam saingan liga, Kuszczak masuk menggantikan penjaga gol utama [[Russell Hoult]] yang mengalami kecederaan pada separuh masa pertama. Beliau menampilkan persembahan cemerlang dengan tidak dibolosi dalam tempoh 68 minit dan membantu West Bromwich mengikat United 1-1, dengan beliau dianugerahkan Pemain Terbaik Perlawanan. Pada perlawanan seterusnya menentang [[Portsmouth F.C.|Portsmouth]] yang juga perlawanan terakhir musim itu, Kuszczak sekali lagi menampilkan persembahan cemerlang untuk membantu West Bromwich menang 2-0, sekaligus mengekalkan kelab dalam saingan liga pada musim hadapan.
 
Pada musim 2005-06, Kuszczak merupakan penjaga gol kedua West Bromwich di belakang [[Chris Kirkland]], namun kecederaan Kirkland memberikan peluang kepada Kuszczak sebagai penjaga gol pertama. Peningkatan prestasi beliau mengekalkan Kuszczak sebagai penjaga gol utama, sekalipun Kirkland sudah pulih daripada kecederaan yang dialaminya.