Hashimuddin Abdul Kadir: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Malekhanif (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Malekhanif (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 8:
 
==Taklimat media==
* Wang saku RM700 untuk anak-anak. Sila hubungi Setiausaha syarikat akan mengeluarkan wang tunai dari ‘petty cash’ jika perlu.
* RM700 hingga RM1,000 seminggu yang dikirimkan oleh Hashimuddin sendiri atau melalui pemandunya untuk bekalan makanan dan keperluan dapur.
* Kereta Nissan Murano BJN 17 beserta pemandu bagi menghantar serta mengambil pulang anak dari sekolah termasuk juga kelas-kelas tambahan serta aktiviti-aktiviti. Hashimuddin akan bersama anak-anak pada hari Ahad mulai pukul 6 pagi hingga 7 petang. Pemandu dalam keadaan 'stand by' 24 jam. Nissan murano ditarik balik kerana NK tidak membayar cukai jalan kereta. danKereta itu sering diguna dan disimpan di rumah Mohd Luqman seolah-olah keretanya sendiri. RM2800 dibayar untuk membaiki Murano itu kerana ia telah ‘bengkang-bengkok’
* RM700 di kreditkan terus ke akaun pembantu di [[Filipina]] melalui [[Western Union]].
* RM500 hingga RM 600 sebulan untuk bil [[telefon]] dan [[internet]].
* Ketiga-tiga anak serta NK didaftarkan di [[Hospital Subang Jaya Medical Centre]] (SJMC).
* Semua yuran sekolah, kelas-kelas lain ditanggung oleh Hashimuddin selama ini, termasuk buku-buku dan pakaian sekolah. Semua pakaian anak-anak adalah ditanggung oleh Hashimuddin di mana dia membeli sendiri pakaian bersama anak-anak.
* RM5,000 diberi selama 3 bulan (berjumlah RM15,000) bagi bayaran [[edah]]. Sepanjang NK bergelar isteri Hashimuddin , dia mendapat RM3,000 sebulan.
* RM9,000 bagi membiayai kos deposit rumah sewa NK di [[Beverly Residence]]. Selepas berpisah, NK masih tinggal di Tropicana yang dibiayai oleh Hashimuddin berjumlah RM5,000 sebulan, 3 bulan sehingga dia berpindah ke tempat baru.
* RM3,000 dibayar untuk kos pemindahan dan pembungkusan dari Tropicana ke tempat kediaman baru.
* RM7,000 kos [[perabot]] [[IKEA]] untuk rumah di Beverly Residence. <ref>[http://mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2009/5/1/mstar_hiburan/20090430215202&sec=mstar_hiburan Bekas suami dedah hubungan sulit Norish]</ref>
 
==Rujukan==