Perbincangan:Florence Nightingale: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Yosri (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Nerake (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 69:
:Sememangnya saya menyedari rencana ini di baca di seluruh dunia, itulah sebabnya saya menulis semua perkara. Saya menulis sejarah Cina, (Dinasti Tang, Sejarah Mexico, dan banyak lagi. Anda hanya perlu mencarinya sebelum membuat dakwaan liar di masa hadapan. Cuma kerana saya lebih mengenali kebudayaan Melayu Malaysia, pastinya saya meletakkan penafiaan Malaysia agar sekiranya terdapat perbezaan amalan di kebudayaan Afrika, orang akan jelas bahawa sesuatu kebudayaan itu hanya diamalkan di Malaysia. Sekiranya ia diamalkan di tempat lain, mereka boleh meletakkan ayat yang menyatakan sedemikian. Wikipedia boleh disunting oleh semua orang, asalkan berlandaskan bukti dan fakta yang tepat.
:Adalah menjadi tugas kita semua memberitahu perkara sebenar. Sekarang saya dah tahu camera berdigit peringkat pengguna '''pertama''' adalah sumbangan ''"Apple QuickTake 100 Camera". Byee.... [[Pengguna:Yosri|Yosri]] 00:46, 13 April 2006 (UTC)
----
'''Master2841 dan Yosri'''<br>
Selepas membaca komen-komen anda berdua, saya menyokong dengan sepenuhnya pendapat Master2841 dimana:<br>
"Mengenai status kualiti pula anda kena faham '''bukan''' semua pengarang di sini ialah penulis '''profesional''' <br> maka aspek '''kualiti tidak harus dibangkitkan'''."<br>
Memang betul katanya. [[Pengguna:Nerake|Nerake]] 13:43, 20 April 2006 (UTC)
Kembali ke laman "Florence Nightingale".