Piccadilly Circus: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
BukanTeamBiasa (bincang | sumb.)
BukanTeamBiasa (bincang | sumb.)
Baris 53:
'''[[TDK]]''' menggantikan ruang yang terdahulunya diduduki oleh [[Kodak]] pada 1990. Tanda mereka telah hampir tetap tidak berubah sejak itu, walaupun pada 2001 warna latar belakang lampu telah diubah dari hijau ke biru, dan kata-kata 'Audio & Video Tape' dan 'Floppy Disks' di bawah logo telah dialihkan.
 
'''[[McDonald's]]''' addedmenambahkan asebuah signtanda inpada the midpertengahan-1980s, replacingmenggantikan onesatu foruntuk [[BASF]]. InPada 2001 thetanda signitu wastelah changedberubah fromdari neonneo toke an animatedskrin LED screenberanimasi, whichyang wasselanjutnya furthertelah changedberubah toke asebuah bigger, brighterskrin LED screenyang lebih besar dan lebih terang pada intahun 2008.
 
'''[[Samsung]]''' menggantikan sebuah tanda untuk [[Panasonic]] pada November 1994 [http://eng.ksignnews.com/news/article.html?no=2543], dan tanda itu telah dikemaskinikan dari neon ke LED pada 2005.
 
'''Piccadilly Lite''' telah ditambah pada 3 Disember 2007, diletak di bawah tanda Samsung dan McDonald. Ini adalah sebuah skrin LED yang membenarkan syarikat-syarikat lain untuk mengiklankan bothsewa shortjangka andpendek longdan term leasespanjang, increasing the amountmenambahkan ofbilangan advertisingruang spaceiklan buttetapi usingmenggunakan theskrin sameyang screensama foruntuk multiplejenama brandspelbagai. [http://www.piccadillylights.co.uk/lite/index.html]
 
Syarikat telefon bimbit British [[Vodafone]] pernah menggunakan tanda neon dipasangkan di bumbung Rumah Coventry, yang secara pepenjuru menghadap Piccadilly Circus. Tambahan pada logo syarikat itu, tanda menggambarkan pesan-pesan peribadi yang dapat dikirimkan di sebuah laman web kahs dan digambarkan di suatu masa dan tarikh. Pada Februari 2007, ini digantikan oleh gambaran iklan-video LED untuk [http://www.lge.co.uk/ LGE], lengan British pada kumpulan elektronik Korea Selatan [[LG Group|LG]]. Gambaran baru juga menggubahkan suatu [[detikan berita|detikan]] berskrol tajuk [[Sky News]].