Just the Way You Are (lagu Bruno Mars)

Just the Way You Are ialah single sulung oleh penyanyi serta penulis lirik dari Amerika, Bruno Mars. Single ini juga diletakkan di dalam album Doo-Wops & Hooligans.[1] Lagu ini dikeluarkan di Amerika pada 20 Julai 2010. Lagu ini juga telah disiarkan ke udara melalui stesyen AOL Radio sebagai New Pop First.[2] Lagu ini telah ditulis oleh The Smeezingtons, Khalil Walton, dan Needlz. The Smeezingtons dan Needlz pula telah bertindak sebagai penerbit bagi lagu ini.[3]

"Just the Way You Are"
Single oleh Bruno Mars
daripada album Doo-Wops & Hooligans
Dilancarkan pada20 Julai 2010
Dirakamkan pada2010
FormatCD single, muat turun digital
GenreR&B, pop
Panjang3:40
SyarikatElektra
PenulisPeter Hernandez, Philip Lawrence, Ari Levine, Khalil Walton, Khari Cain
PenerbitThe Smeezingtons, Needlz
Kronologi single Bruno Mars
""Billionaire"
(2010)"
"Just the Way You Are" ""Grenade"
(2010)"
sunting · sunting di Wikidata
Lihat pendokumenan templat ini
Lihat pendokumenan templat ini

Rujukan sunting

  1. ^ "Bruno Mars Unveils Eagerly Awaited Debut Album "DOO-WOPS & HOOLIGANS" Slated to Arrive October 5th; New Single "Just The Way You Are" Shaping Up as Massive Hit, With Top 3 Success on iTunes "Top Singles"; Sold-Out New York City Live Debut Set for Tonight, Followed by US Tour Alongside Maroon 5 in October" (Siaran akhbar). Marketwire. August 25, 2010. Dicapai pada August 25, 2010.
  2. ^ Sara D Anderson (Jul 21st 2010). "Bruno Mars, 'Just the Way You Are' -- New Song". Diarkibkan daripada yang asal pada 2012-07-09. Dicapai pada 2010-10-24. Check date values in: |date= (bantuan)
  3. ^ Templat:Cite album-notes

Jika anda melihat rencana yang menggunakan templat {{tunas}} ini, gantikanlah ia dengan templat tunas yang lebih spesifik.