Plot Jane ialah merupakan seorang pelajar yang pernah dilantik sebagai Ketua Kelas sejak dulu lagi. Selepas dia masuk ke Tingkatan 1 Emerald, dia dilantik lagi sebagai Ketua Pengawas di sekolah barunya. Dia akan menjaga pelajar di dalam kelasnya semasa tiada cikgu di dalam kelas itu. Dia juga akan menegur pelajar yang lain sekiranya pelajar membuat satu kesalahan atau melanggar peraturan sekolah. Dia akan melaporkan semua kepada Pengetua di sekolahnya supaya kes ini boleh menyelesaikan kes semua ini. Bukan sahaja dia menjadi Ketua⁸ Pengawas di sekolahnya. Malah, dia juga menjadi pelajar yang terbaik di dalam kelasnya termasuk, ujian peperiksaan.

Sebelum peperkisaan itu bermula minggu hadapan, dia akan tumpukan perhatian di dalam kelasnya supaya dia boleh jawab semua soalan pada peperiksaan nanti.

Selepas peperiksaan tamat, dia didapati ujiannya lulus semua mata pelajaran semasa peperiksaan sedang bermula. Termasuk, ujian Matematik.

Dia seorang pelajar cemerlang bagi semua ujiannya. Dia telah mendapat tempat pertama dalam kelasnya. Semua ujiannya telah mendapat 9A dalam peperiksaan yang lepas. Dia adalah pelajar yang terbaik bagi semua keputusan yang diumumkan oleh Cikgu Aira.

Pada hari Selasa itu, dia juga mendapat sijil sebagai Ketua Pengawas di sekolahnya kerana dia adalah seorang pelajar yang terbaik dan bertanggungjawab atas dilantik menjadi Ketua Pengawas.

Dia juga tidak lupa akan adiknya dan juga rakan sekelasnya.

Lihat juga sunting

Adiwira:Musim 1.

Adiwira:Musim 2.

Adiwira:Musim 3.

Adiwira:The Movie: Ketibaan Musuh Baru.

Adiwira:The Movie 2: Berubah.

Adiwira: The Movie 3: Teknologi.

Adiwira: The Movie 4: Musuh Lama Menjadi Baik.

Adiwira: Musim 4.