Meant To Be (siri TV)

Meant To Be (Bahasa Korea: 하늘의 인연 / RR:Haneului Inyeon) merupakan sebuah melodrama Korea Selatan yang berkisarkan tentang dendam yang diarahkan oleh Kim Jin Hyung dan disiarkan bermula pada 17 April 2023 setiap hari Isnin hingga Jumaat pada jam 19:05 (KST). Siri ini disiarkan dalam talian di YouTube.[1]

Meant To Be
Fail:Meant-to-be jpg.
Juga dikenali sebagai
The Fate of Heaven
GenreMelodrama
Keluarga
Cinta
Dendam
Ditulis olehYeo Jung-mi
PengarahKim Jin-hyung
Dibintangi oleh
Kim Yu-seok
Jung Woo-yeon
Ko Eun-mi
Jung Han-yong
Negara asal Korea Selatan
BahasaKorea
Bilangan episod120
Penerbitan
Tempoh siaran35 minit
Syarikat penerbitan
MBC
Penyiaran
Saluran asalMBC TV
Format gambar1080i (HD)
Format audioDolby Digital
Siaran asal17 April 2023 – 20 Oktober 2023
Kronologi
MengikutiGame of Witches
Diikuti olehThird Marriage
Laman sesawang

Sinopsis sunting

Chi Hwan lebih percaya kepada wang dan kuasa daripada undang-undang dan berusaha untuk hidup di tangga teratas. Ibunya terpaksa menghadapi kematian yang salah ketika dia masih muda, dan dia menderita kemiskinan dan peperangan sahaja. Untuk menamatkan kesengsaraan, dia bangkit daripada kemiskinan kepada kekayaan yang besar dan menjadi pengerusi Shine Cosmetics yang berjaya.

Se Na, yang sebenarnya adalah anak kandung Yi Chang, membesar sebagai anak kepada Chi Hwan dan bermimpi untuk menjadi pewaris tunggalnya. Dia mahu bersama Jin Woo, tetapi malangnya, dia menyedari dia jatuh cinta dengan Hae In, anak kandung Chi Hwan. Dengan nasib yang ironis, Hae In kehilangan ibunya sebagai seorang anak dan menjadi anak angkat oleh Yi Chang. Bagaimana nasib bapa dan anak perempuan akan terungkai?

Pautan luar sunting

  1. ^ "Meant to Be (Full Episodes) - YouTube". YouTube. Dicapai pada February 16, 2018.