Paradigm Mall, Johor Bahru

pusat beli-belah di Johor Bahru, Johor, Malaysia

Paradigm Mall adalah sebuah pusat beli-belah yang terletak di Johor Bahru, Johor, Malaysia. Ia dibuka pada 28 November 2017. [1] dan menawarkan ruang lantai seluas 1.3 juta kaki persegi dalam bangunan tujuh tingkat serta menawarkan 500 kedai yang menawarkan pelbagai barangan dan perkhidmatan.Ramai orang tidak tahu bahawa ia merupakan bekas tapak Kemayan City

Paradigm Mall
Logo Paradigm Mall.
Lokasi
No. 1, Jalan Skudai, 81200 Johor Bahru Johor.
Tarikh pembukaan28 November 2017[1]
PemilikWCT
Bil. tingkat6 [2]
Laman webhttp://www.paradigmmall.com.my/jb/about.aspx

Selain daripada menjadi tempat tumpuan shopping, terdapat juga ruangan hiburan buat keluarga seperti Kkids Playground di tingkat 1 dan terdapat juga Golden Screen Cinema (GSC) di tingkat 7. Paradigm Mall juga mempunyai hypermarket dan kedai elektronik serta gadget. Pelawat yang berkunjung mempunyai pelbagai pilihan untuk melakukan pelbagai aktiviti.

Paradigm Mall Johor Bahru, merupakan kompleks membeli belah terbesar di kawasan selatan dan menjadi tumpuan baru warga kota kerana ia terletak betul-betul di tengah daerah Skudai.

Alamat sunting

Paradigm Mall
No. 1, Jalan Skudai,
81200 Johor Bahru
Johor.

Rujukan sunting

  1. ^ a b Paradigm Mall JB, dibuka November ini. Berita Harian. Diterbitkan pada 19 April 2017. Dicapai pada 16 Februari 2019.
  2. ^ Laman sesawang rasmi

Pautan luar sunting