Wikipedia:Babel
Pengguna ini berasal dari Malaysia.
Pengguna ini berasal dari negeri Selangor.
Pengguna ini beragama Islam.
frames
frames
Pengguna ini beridentiti Melayu.
ms Bahasa ibunda pengguna ini ialah Bahasa Melayu.
en-2 This user is able to contribute with an intermediate level of English.
Pengguna ini meminati Mahathir Mohamad.
Tunku Abdul Rahman ketika Permasyhuran Hari Kemerdekaan pada 31 Ogos 1957Pengguna ini meminati Sejarah Malaysia.
The Powerpuff Girls Pengguna ini meminati The Powerpuff Girls.
Pengguna ini meminati Totally Spies!.
frames Pengguna ini meminati Kim Possible.
frames Pengguna ini meminati SpongeBob SquarePants.
Pengguna ini meminati Doraemon.


frames Pengguna ini meminati Crayon Shin Chan.
frames Pengguna ini meminati Siti Nurhaliza.
Cari bahasa pengguna

Pengenalan dan diri saya sunting

Assalamualaikum, Salam Sejahtera, Salam 1Malaysia, dan Selamat Datang ke Wikipedia saya. Nama saya Aiman bin Ab Majid, (أيمان بن ابمجيد). Saya adalah anak kedua dari keluarga Abdul Majid bin Aziz. Saya dilahirkan pada 2 Jun 1985 di Petaling Jaya, Selangor, Malaysia. Saya ialah Orang Kurang Upaya (OKU) dari jenis masalah pembelajaran dan autisme. Sejak kecil lagi saya tidak petah bercakap tapi kini sudah ada sedikit lancar memandangkan saya sudah besar dan berfikiran seperti orang dewasa. Saya boleh membaca, menulis dan banyak tertumpu kepada pembelajaran dari tadika sampailah ke kolej. Saya pernah mendapat pendidikan awal di beberapa sekolah pendidikan khas bermasalah pembelajaran (Autistik) di Shah Alam, Johor Bahru dan Subang Jaya.

Biodata saya sunting

  • Perkara yang paling saya SUKAI: Cintakan keamanan, tolong menolong, berbudi bahasa, belajar di kolej, tumpukan perhatian kepada pelajaran, melakukan senaman, main bola sepak, berjalan-jalan ke sana sini dengan melalui jalan raya dan lebuhraya, selalu mendengar ceramah agama sebelum sembahyang Jumaat, taat setia kepada negara iaitu Malaysia.
  • Perkara yang paling saya TIDAK SUKAI: Peperangan, keganasan, merokok, perkara-perkara negatif seperti cetak rompak, melihat gambar-gambar lucah, rogol, sumbang mahram, penyalahgunaan dadah, rasuah, bermain judi, minum arak, sebar khabar angin dan fitnah, lumba haram, black metal dan sebagainya.

Hobi saya sunting

Hobi kegemaran saya ialah membaca, melayari internet seperti menyunting Wikipedia dan sebagainya, bermain permainan komputer kegemaran saya seperti SimCity, Need for Speed, Command & Conquer dan The Sims. Selain itu saya juga mengumpul peta, atlas dan panduan jalan serta mengumpul watak-watak kartun kegemaran saya termasuk The Powerpuff Girls, Demashita! Powerpuff Girls Z, Totally Spies, Kim Possible, Dragon Ball, Crayon Shin Chan, Doraemon, SpongeBob SquarePants, Ultraman dan The Transformers. Tidak ketinggalan watak-watak artis terkenal tanah air seperti Siti Nurhaliza, Mawi, P. Ramlee dan Sudirman Hj Arshad.

Rencana dan artikel yang saya sunting sunting

Berikut adalah senarai rencana dan artikel yang saya sunting:-

Pakar lebuh raya di Malaysia sunting

Saya selalu suka buat rencana dan artikel tentang lebuh raya dan jalan raya di Malaysia. Banyak persimpangan bertingkat dan persimpangan jalan telah saya buat sendiri terutamanya dalam Wikipedia Bahasa Inggeris. Nanti pada bila-bila masa, saya akan buat rencana dan artikel di setiap lebuh raya dan jalan raya di Malaysia dalam Wikipedia Bahasa Melayu.

E-mail saya sunting

Apa-apa pesanan hantarlah ke e-mail saya di aiman_abmajid@yahoo.com


Anugerah sunting

  Anugerah Barnstar
Dihargai untuk menyumbang dengan baik oleh ﻮﺴﺗﻳﺮﺍﺗﻲﻛ (bincang) 16:06, 30 Mei 2009 (UTC)