Pengguna:CyberTroopers/Wikipedia:WikiProjek Anatomi


Wikipedia:WikiProjek Anatomi/Navbar

Selamat datang ke WikiProjek Anatomi!

WikiProjek ini bertujuan untuk menyusun maklumat dengan lebih baik dalam artikel yang berkaitan dengan Anatomi, dan meningkatkan kualiti keseluruhannya. Anda bebas untuk membantu, tambahkan diri anda kepada peserta; atau tinggalkan mesej di laman perbincangan!

Skop sunting

Projek khusus ini menyokong semua rencana mengenai anatomi manusia.

Langkah utama sunting

WikiProjek Berkaitan sunting

Peserta sunting

Penilaian projek sunting

Tujuan sunting

Wikipedia Anatomi berpotensi menjadi sumber bertaraf dunia untuk maklumat anatomi. Untuk tujuan ini, kami sedang berusaha ke arah tiga matlamat ini:

80 rencana kelas Baik0% siap
250 rencana kelas B0% siap
Kurangkan bilangan rencana daripada 2,500 kepada kurang daripada 2,000500% siap

Peralatan sunting

  • Untuk memberikan pautan kepada imej yang disimpan di WikiCommons, gunakan {{Commons category|nama kategori wikicommons}}. Letakkannya di bahagian 'lihat juga'.
  • Untuk menyediakan pautan ke Wiktionary, gunakan {{wiktionary|nama rencana}}. Letakkan templat di bahagian 'lihat juga'.
  • Untuk memberikan pautan kepada ringkasan istilah anatomi, gunakan {{Istilah anatomy}}. Letakkan templat di bahagian 'lihat juga'.

Perubahan terkini sunting

Templat:Perubahan terkini di Anatomi Senarai perubahan terkini dalam semua halaman di bawah skop projek boleh didapati di sini: Untuk meletakkan kotak ini pada halaman pengguna anda, gunakan templat ini: {{Perubahan terkini di Anatomi}}

Cleanup listing sunting

Barnstar sunting

Dua barnstars tersedia untuk digunakan untuk meraikan sumbangan atau penyumbang: {{Barnstar Ahli Anatomi|letak mesej anda di sini ~~~~|alt}} Templat:Barnstar Ahli Anatomi

Templat:WPANATOMY-barnstar

  WikiProjek

 

  Majlis

 

  Panduan