Pengguna:SNN95/Pengenalan

Assalamualaikum dan salam perkenalan. Saya rakyat Malaysia telah lama berdaftar dari 6 Februari 2009 tetapi mula menyunting pada 29 Mac 2013 dengan akaun baru. Jadi, jika anda ada sebarang tips atau teguran, sila masukkan ke dalam bahagian "Perbincangan".

Antara tujuan saya menyumbang ke Wikipedia versi Bahasa Melayu adalah untuk:

  1. Memperkasakan Bahasa Melayu saya sendiri.
  2. Menambah koleksi rujukan anime dan manga Bahasa Melayu yang berkualiti di Internet, dalam usaha memartabatkan Bahasa Melayu sebagai bahasa ilmu.
  3. Menggalakkan rujukan kandungan terbuka di Internet.

Semoga ensiklopedia ini dapat memberi manfaat kepada semua dan semoga usaha ini diberkati-Nya.

Jika anda memerlukan akses kepada rencana Wikipedia yang telah dipadam, bertanya kepada saya. Jika ia bukan satu pelanggaran hak cipta, fitnah, atau maklumat peribadi, dan tidak pernah dipadam sebagai pelanggaran biografi orang hidup yang disyaki, saya akan dipengesahan-penggunakan rencana itu untuk anda.

Perhatikan bahawa menggunakan teks untuk mencipta apa-apa rencana dipadam secara automatik mungkin melayakkannya untuk penghapusan segera dan salinan kandungan sebelum ini dipadam yang digunakan semata-mata untuk tujuan arkib jangka panjang mungkin boleh dihapuskan kerana Wikipedia bukan pelayan web percuma. Kami mempunyai senarai laman web alternatif yang boleh digunakan untuk menjadi tuan rumah kandungan anda.


SNN95