Assalamu'alaikum dan Salam Sejahtera saya ucapkan buat pelawat yang dihormati.

Buat masa ini, saya masih lagi aktif di Wikipedia Bahasa Inggeris. Selain itu, saya juga sedang mempelajari Bahasa Jepun dan Korea sebagai bahasa alternatif. Oleh yang demikian, saya banyak mengarang artikel Bahasa Inggeris yang diterjemahkan dari artikel Bahasa Korea ataupun Jepun.

Untuk Wikipedia, saya berharap agar dapat menyumbangkan kepada komuniti supaya budaya membaca dan menulis diperkasakan kembali. Selain daripada itu, penyuntingan artikel di Wikipedia menambahkan penguasaan kosa kata dan pengetahuan saya dalam apa-apa topik yang disunting. Akhir sekali, saya berharap agar pengiktirafan yang sewajarnya dapat diberikan kepada kualiti / hasil usaha subjek yang disunting di dalam Wikipedia ini.

maklumat tambahan saya boleh diperolehi di laman pengguna saya di Wikipedia Bahasa Inggeris.

Dalam Proses Pembaikan sunting

Bahagian ini mengenai senarai artikel yang akan atau sedang dinaiktaraf. Sebarang perubahan akan dibuat di dalam mukasurat 'Draft' atau 'Sandbox'.

  1. Khas:Penterjemahan kandungan (alatan yang sangat berguna untuk penterjemahan)
  2. Mukim Lubok Tembesu
    1. Telong dan sekitarnya. (Rujukan)
  3. Law of the Jungle (terjemahan dan penyelenggaraan).
  4. akan datang

Sumbangan & Dalam Perhatian sunting

Bahagian ini mengenai senarai artikel yang telah dinaiktaraf atau dalam perhatian saya. Sebarang deraf di dalam bahagian ini adalah tidak sah diperakui sebagai artikel yang asal.

Nota sunting

Saya akan meninggalkan pesanan kepada Tuan/Puan sekiranya perlu. Sila semak kemudian hari.