Perbincangan:Senarai lagu yang dirakamkan oleh Siti Nurhaliza

Latest comment: 7 tahun lalu by Fandi89 in topic Lagu yang tiada dalam senarai
Senarai lagu yang dirakamkan oleh Siti Nurhaliza merupakan sebahagian daripada WikiProjek Lagu yang bertujuan untuk memperbaiki liputan Wikipedia bagi rencana lagu dan tajuk-tajuk yang berkaitan dengannya. Jika anda mahu menyertai, lawatilah WikiProjek Lagu.
Templat:Kelas-lagu-Senarai Rencana ini telah digolongkan dalam kelas Senarai pada skala kualiti.
style="color: purple;" Templat:-Penting-Lagu Rencana ini masih lagi tidak mendapat penilaian dari segi kepentingannya.
WikiProjek Lagu
Malaysia Rencana Senarai lagu yang dirakamkan oleh Siti Nurhaliza ini merupakan sebahagian daripada WikiProjek Malaysia. Ia ialah satu usaha kerjasama bagi memperbaiki liputan rencana-rencana dan topik-topik yang berkaitan dengan Malaysia. Jika anda mahu menyertai, lawatilah laman projek. Sebarang pertanyaan dan komen mengenai laman projek, silalah kemukakannya di laman perbincangan projek.
Senarai Rencana ini telah digolongkan dalam kelas Senarai pada skala kualiti.
??? Rencana ini masih lagi tidak mendapat penilaian dari segi kepentingannya.
Featured article star Senarai lagu yang dirakamkan oleh Siti Nurhaliza adalah senarai pilihan; senarai ini (atau versi terdahulunya) telah dinilai sebagai salah sebuah senarai terbaik yang dihasilkan oleh komuniti Wikipedia. Jika anda ingin mengemaskini isi kandungan senatrai ini tanpa mengganggu teks sedia ada, anda dipersilakan untuk menyuntingnya.

Lagu yang tiada dalam senarai

Sementara saya cuba yang terdaya untuk mencari lagi beberapa lagu yang dirakamkan oleh Datuk Siti Nurhaliza yang belum ada dalam senarai. Tetapi, ada sesetengah lagu Siti yang masih ada, tetapi tidak boleh disenaraikan kerana ketidaktahuan tahun penerbitannya, komposer dan penulis liriknya. Berikut ialah sesetengah lagu yang saya tahu, ia dirakamkan oleh Siti:

Catatan

Yang mana lagu Siti yang belum disenaraikan, saya akan senaraikannya nanti.

Fandi89 (bincang) 05:13, 9 Oktober 2016 (UTC)Balas

Kembali ke laman "Senarai lagu yang dirakamkan oleh Siti Nurhaliza".