Pencalonan penghapusan segera Maklumat kaum negrito di semenanjung malaysia sunting

 

Helo, dan selamat datang ke Wikipedia. Walaupun setiap orang dialu-alukan untuk menyumbang ke Wikipedia, dengan memperkenalkan laman yang tidak sesuai, seperti Maklumat kaum negrito di semenanjung malaysia, tidak selaras dengan dasar kami. Jika anda ingin mencuba, sila gunakan kotak pasir. Laman ini telah dicalonkan untuk penghapusan, selaras dengan kriteria penghapusan segera Wikipedia.

Jika anda merasakan laman ini tidak boleh dihapuskan atas sebab ini, anda boleh mempertikaikan pencalonan oleh lawati laman dan klik butang berlabel "Klik di sini untuk mempertikaikan penghapusan ini segera". Ini akan memberikan anda peluang untuk menjelaskan mengapa anda percaya laman yang tidak boleh dipadamkan. Walau bagaimanapun, menyedari bahawa apabila laman yang ditandakan untuk penghapusan segera, ia boleh dikeluarkan tanpa berlengah-lengah. Sila jangan keluarkan tag penghapusan segera dari laman sendiri, tetapi tidak teragak-agak untuk menambah maklumat selaras dengan Dasar dan garis panduan Wikipedia. Arctic Kangaroo () 07:00, 24 April 2024 (UTC) 12:51, 12 Mei 2013 (UTC)Balas

May 2013 sunting

  Sila hentikan suntingan gangguan anda. Jika anda terus melakukan vandalisme/vandalize, anda berkemungkinan disekat daripada menyunting.


  Please stop your disruptive editing. If you continue to vandalisme/vandalize, you may be blocked from editing. Arctic Kangaroo () 07:00, 24 April 2024 (UTC) 12:51, 12 Mei 2013 (UTC)Balas

Jika ini ialah alamat IP kongsi, dan anda tidak membuat suntingan berkenaan, pertimbangkan mencipta akaun supaya anda dapat mengelak pemberitahuan tidak berkenaan lain kali.