Selamat datang sunting

Helo, dan selamat datang ke Wikipedia!

Seseorang yang menggunakan alamat IP ini, 175.142.76.18, suntingan ujian dibuat pada halaman George Town, Pulau Pinang yang telah diundurkan atau dibuang. Jika anda melakukan ini, sila gunakan kotak pasir bagi apa-apa ujian lain yang mungkin anda mahu lakukan. Jika 175.142.76.18 adalah alamat IP yang dikongsi dan anda tidak melakukan ini, anda boleh mempertimbangkan membuat nama pengguna untuk mengelakkan kekeliruan dengan editor lain dan notis tidak relevan lagi.

Berikut adalah beberapa pautan yang baik untuk pendatang baru:

Berikut adalah beberapa petua dan tips lain:

  • Saya cadangkan bahawa anda mendapatkan nama pengguna. Anda tidak perlu log masuk untuk membaca atau mengedit artikel mengenai Wikipedia, tetapi mencipta sebuah akaun adalah cepat, percuma dan tidak mengganggu, tidak memerlukan maklumat peribadi, dan terdapat banyak manfaat yang mempunyai nama pengguna. (Jika anda mengedit tanpa nama pengguna, alamat IP anda digunakan untuk mengenal pasti anda dan bukannya nama pengguna.)
  • Apabila menggunakan laman perbincangan, sila menandatangani nama anda pada akhir mesej anda dengan menaip empat tilde (~~~~). Ini akan secara automatik menghasilkan nama pengguna anda (atau alamat IP) dan tarikh.

Saya berharap anda menikmati menyunting di sini dan menjadi ahli Wikipedia! Jika kamu perlu bantuan, lihat Wikipedia:SoalanTemplat:Jika mahu pengesahan, atau taipkan {{tolongsaya}} ini ke laman perbincangan anda dan seseorang yang akan muncul tidak lama untuk menjawab soalan anda. Sekali lagi, selamat datang! SNN95      00:01, 24 April 2017 (UTC)Balas