Selamat datang!

Selamat datang ke Wikipedia Bahasa Melayu, 175.143.187.3! Saya harap anda menyukai tempat ini dan memilih untuk menetap di sini. Malangnya, satu atau lebih dari laman-laman yang telah anda mencipta, seperti Gunung everast, mungkin tidak menurut kepada beberapa garis panduan Wikipedia dan mungkin tidak akan disimpan.

Terdapat sebuah laman tentang mencipta rencana yang mungkin anda mahu baca dipanggil rencana pertama anda. Jika anda terjebak, dan sedang mencari bantuan, sila datang ke Kedai Kopi untuk bantuan, di mana ramai ahli Wikipedia yang berpengalaman dapat menjawab segala persoalan anda! Juga, anda boleh menaip sahaja {{bantu saya}} pada laman ini, diikuti dengan soalan anda, dan seseorang akan ke laman anda dengan segera untuk membantu. Berikut adalah beberapa laman yang mungkin dapat sedikit sebanyak membantu anda dalam penyuntingan rencana:

Saya berharap anda gembira menyunting di sini dan menjadi seorang Ahli Wikipedia! Apabila anda meninggalkan pesanan di sebarang laman perbincangan, sila meninggalkan tandatangan dengan menaip empat tilde (~~~~); ini akan menghasilkan nama pengguna anda berserta tarikh suntingan secara automatik. Jika anda perlukan sebarang bantuan, sila rujuk pada Bantuan:Kandungan, ataupun anda juga boleh mengajukan soalan terus kepada saya di laman perbincangan pengguna saya. Selamat menyumbang dan sekali lagi, selamat datang! ~~~~

Pencalonan penghapusan segera Gunung everast sunting

 

Helo, dan selamat datang ke Wikipedia. Walaupun setiap orang dialu-alukan untuk menyumbang ke Wikipedia, dengan memperkenalkan laman yang tidak sesuai, seperti Gunung everast, tidak selaras dengan dasar kami. Jika anda ingin mencuba, sila gunakan kotak pasir. Laman ini telah dicalonkan untuk penghapusan, selaras dengan kriteria penghapusan segera Wikipedia.

Jika anda merasakan laman ini tidak boleh dihapuskan atas sebab ini, anda boleh mempertikaikan pencalonan oleh lawati laman dan klik butang berlabel "Klik di sini untuk mempertikaikan penghapusan ini segera". Ini akan memberikan anda peluang untuk menjelaskan mengapa anda percaya laman yang tidak boleh dipadamkan. Walau bagaimanapun, menyedari bahawa apabila laman yang ditandakan untuk penghapusan segera, ia boleh dikeluarkan tanpa berlengah-lengah. Sila jangan keluarkan tag penghapusan segera dari laman sendiri, tetapi tidak teragak-agak untuk menambah maklumat selaras dengan dasar dan garis panduan Wikipedia. Arctic Kangaroo () 15:12, 29 Mei 2013 (UTC)Balas

May 2013 sunting

  Ini merupakan hanya satu-satunya amaran terakhir yang tinggal; jika anda melakukan vandalisme/vandalize lagi, anda akan disekat daripada menyunting.


  This is your only warning; if you vandalisme/vandalize again, you would be blocked from editing.
Arctic Kangaroo () 15:13, 29 Mei 2013 (UTC)Balas

Jika ini ialah alamat IP kongsi, dan anda tidak membuat suntingan berkenaan, pertimbangkan mencipta akaun supaya anda dapat mengelak pemberitahuan tidak berkenaan lain kali.