Terima kasih kerana mencuba Wikipedia. Cubaan anda berjaya, dan sekarang telah dialihkan. Sila guna kotak pasir untuk sebarang percubaan yang anda ingin lakukan.

Sila lihat laman selamat datang jika anda ingin mengetahui cara menyumbang dengan lebih lanjut.

Wikipedia bahasa Melayu agak ketinggalan berbanding Wikipedia bahasa-bahasa lain. Anda boleh mengubah keadaan ini dengan turut sama menyumbang bahan bermafaat kepada Wikipedia bahasa Melayu. Terima kasih.

Amaran: Salah laku yang berulang mungkin menyebabkan keistimewaan menyunting anda dibatalkan.

Master2841 08:29, 8 April 2007 (UTC)Balas

Portal sunting

Jika anda ingin membuat portal baru sila ikut format seperti di Portal:Harry Potter atau Portal:Muzik klasikal. Boleh juga merujuk Wikipedia:Portal. — Master2841 06:43, 24 Mei 2007 (UTC)Balas


Tolong jangan conteng. Yosri 08:34, 27 Jun 2007 (UTC)Balas


Jangan buat lagi vandalisme. Harap maklum. — Imran Al-Sahih 07:43, 3 Ogos 2007 (UTC)Balas

Sekatan sunting

Anda disekat 48 jam. Ulangan akan dikenakan sekatan 1 tahun.

 
Anda telah disekat sementara daripada menyunting kerana penyalahgunaan keistimewaan menyunting. Sebaik sahaja sekatan telah tamat tempoh, anda dialu-alukan untuk melakukan sumbangan yang bermanfaat. Jika anda rasa ada sebab-sebab yang baik mengapa anda perlu dinyahsekat, anda boleh merayu menyahsekat dengan menambah teks berikut di bawah notis ini: {{nyahsekat|sebab=Sebab anda di sini ~~~~}}. Walau bagaimanapun, anda perlu membaca panduan untuk rayuan sekatan terlebih dahulu.

Yosri 06:11, 18 September 2007 (UTC)Balas

Amaran kedua sunting

  Sila berhenti daripada melakukan sebarang suntingan tidak bermakna pada Wikipedia. Suntingan anda lebih kelihatan seperti vandalisme dan telah dibalikkan atau dibuang. Jika anda ingin melakukan uji kaji, sila gunakan kotak pasir. Terima kasih.


  Please refrain from making unconstructive edits to Wikipedia. Your edits appear to constitute vandalism and have been reverted or removed. If you would like to experiment, please use the sandbox. Thank you.

-Yk Yk Yk 15:20, 20 Disember 2007 (UTC)Balas