Sila berhenti daripada melakukan sebarang suntingan tidak bermakna pada Wikipedia. Suntingan anda lebih kelihatan seperti vandalisme dan telah dibalikkan atau dibuang. Jika anda ingin melakukan uji kaji, sila gunakan kotak pasir. Terima kasih.


Please refrain from making unconstructive edits to Wikipedia. Your edits appear to constitute vandalism and have been reverted or removed. If you would like to experiment, please use the sandbox. Thank you.

Zamwan (bincang) 14:57, 24 Mac 2010 (UTC)Balas

Ikon amaran Sila hentikan suntingan gangguan anda. Jika anda terus melaku musnah, anda berkemungkinan disekat daripada menyunting.


Warning icon Please stop your disruptive editing. If you continue to harm Wikipedia, you may be blocked from editing.

Zamwan (bincang) 02:30, 27 April 2010 (UTC)Balas
Stop icon with clock
Anda telah disekat sementara daripada menyunting kerana penyalahgunaan keistimewaan menyunting. Sebaik sahaja sekatan telah tamat tempoh, anda dialu-alukan untuk melakukan sumbangan yang bermanfaat. Jika anda rasa ada sebab-sebab yang baik mengapa anda perlu dinyahsekat, anda boleh merayu menyahsekat dengan menambah teks berikut di bawah notis ini: {{nyahsekat|sebab=Sebab anda di sini ~~~~}}. Walau bagaimanapun, anda perlu membaca panduan untuk rayuan sekatan terlebih dahulu.

Zamwan (bincang) 03:13, 22 Julai 2010 (UTC)Balas

sekatan sunting

 
Anda telah disekat daripada menyunting kerana vandalisme di Wikipedia. Jika anda berhajat untuk membuat sumbangan yang berguna di wikipedia ini, anda boleh berbuat demikian sejurus selepas tempoh sekatan anda tamat. Lihat log sekatan

Yosri (bincang) 01:07, 3 April 2012 (UTC)Balas