Selamat datang ke Wikipedia Bahasa Melayu!
Helo pengguna Awanama, dan selamat datang ke Wikipedia Bahasa Melayu!
Terima kasih atas sumbangan anda. Saya berharap anda menyukai tempat ini dan akan membuat keputusan untuk terus menyunting. Di bawah ini disenaraikan beberapa laman wikipedia yang mungkin anda berminat untuk layari:

Wikipedia membenarkan anda untuk meneruskan sumbangan tanpa log masuk, tetapi anda sangat digalakkan untuk membuka sebuah akaun. Proses membuka akaun adalah sangat mudah dan percuma tanpa memerlukan anda untuk mendedahkan maklumat peribadi. Sila garis panduan penuh tentang kelebihan membuka sebuah akaun. Jika anda membuat suntingan tanpa log masuk, alamat IP (60.51.8.236) akan digunakan untuk mengenalpasti anda.

Diharap anda gembira menyunting di sini dan menjadi seorang Ahli Wikipedia! Sila tandatangani mesej anda di laman-laman perbincangan dengan menaip empat 'tilde' (~~~~); ini akan secara automatik menghasilkan alamat IP anda (ataupun nama pengguna jika anda log masuk) berserta tarikh suntingan. Jika anda memerlukan sebarang bantuan, sila rujuk pada Bantuan:Kandungan, ataupun anda juga boleh mengajukan soalan terus kepada saya di laman perbincangan saya. Selamat menyumbang dan sekali lagi selamat datang! Lihat juga tutorial dan meja bantuan Wikipedia. Untuk menandatangani pesanan anda pada laman perbualan, seperti laman ini, letakkan ~~~~ (empat kali tanda gelombang) atau klik butang Tandatangan dan cap waktu pada laman penyuntingan.

Semoga anda menikmati kunjungan anda di Wikipedia Bahasa Melayu. Selamat menyumbang!


Algazel (bincang) 10:37, 2 Mac 2013 (UTC)Balas