Selamat datang ke Wikipedia Bahasa Melayu!
Salam sejahtera Msy 300177! Terima kasih kerana mendaftar di Wikipedia Bahasa Melayu!
Berikut merupakan beberapa pautan yang dapat anda layari jika masih baru di Wikipedia:

Lihat juga tutorial Wikipedia dan Meja bantuan. Untuk menandatangani pesanan anda pada laman perbualan, seperti laman ini, letakkan ~~~~ (empat kali tanda gelombang) atau klik butang Tandatangan dan cap waktu pada laman penyuntingan.

Semoga anda menikmati kunjungan anda di Wikipedia Bahasa Melayu. Selamat menyumbang! ...Aurora... (b) 15:03, 12 Februari 2010 (UTC)Balas

Pertemuan Wikipedia Kelantan 2 sunting

Salam saudara Msy 300177. Saya koordinator bagi Pertemuan Wikipedia Kelantan 2 yang bakal diadakan di Tanah Merah, Kelantan. Seperti yang anda sedia maklum, pertemuan ini akan berlangsung pada 2 November 2018. Walau bagaimanapun terdapat sedikit masalah yang berlaku berhubung pertemuan ini. Oleh itu, tarikh ini terpaksa ditangguhkan lagi (belum ditetapkan) dan akan saya maklumkan nanti. Segala masalah yang berlaku amatlah dikesali. Terima kasih kerana mendaftarkan diri untuk menyertai! Segala pertanyaan bolehlah saudara nyatakannya di laman perbincangan saya. CyberTroopers ❯❯❯

Selamat datang ke Bulan Asia Wikipedia 2018! sunting

 

Hai! Terima kasih kerana sudi menyertai Bulan Asia Wikipedia. Di bawah terdapat beberapa maklumat tentang acara ini:

  1. Hanya rencana berkaitan dengan negara Asia selain daripada negara anda sahaja yang akan diterima. Harap maklum.
  2. Tolong serahkan rencana anda melalui alat ini. Klik 'log in' (log masuk) di kanan atas dan OAuth akan lakukan selebihnya. Anda juga boleh ubah bahasa antara muka di kanan atas.
  3. Sesudah anda serahkan rencana, alat itu akan tambah templat ke rencana berkenaan dan menandakannya untuk diulas oleh penganjur. Anda boleh periksa perkembangan anda menggunakan alat ini, yang memasukkan bilangan rencana anda yang diterima.
  4. Peserta yang mencapai 4 rencana yang diterima akan menerima sekeping poskad Bulan Asia Wikipedia. Anda akan menerima satu lagi poskad khas jika anda mencapai 15 rencana yang diterima. Ahli Wikipedia dengan bilangan rencana diterima yang tertinggi di Wikipedia bahasa Melayu akan dianugerahi "Duta Asia Wikipedia", dan akan menerima sijil bertandatangan dan poskad tambahan.
  5. Jika anda mengalami sebarang masalah mencapai atau menggunakan alat berkenaan, anda boleh serahkan rencana anda di laman ini di sebelah nama pengguna anda.
  6. Bulan Asia Wikipedia juga diadakan di Wikipedia edisi bahasa lain dan dikira berasingan. Lihat edisi bahasa lain.
  7. Jika anda ada sebarang soalan, anda boleh lihat Soal Jawab kami atau poskan di laman perbincangan BAW.

Buat yang terbaik! -- TofeikuBincang 13:07, 1 November 2018 (UTC)Balas

Rujukan sunting

Rencana di Wikipedia perlu memiliki rujukan untuk memastikan kesahihan maklumat. Harap maklum. Yosri (bincang) 14:27, 1 Disember 2018 (UTC)Balas