Portal Kebogelan

Kebogelan adalah keadaan tidak memakai pakaian. Istilah "bogel" boleh juga kadangkala digunakan untuk merujuk kepada memakai pakaian yang kurang daripada yang dijangkakan oleh konvensyen yang tertentu budaya dan keadaan, dan khususnya mendedahkan kosong kulit atau bahagian kemaluan, dan telah menggunakan analogi. Dari segi ini ia adalah berkaitan dengan konsep sifat rendah hati.

Berita Kebogelan

  • Jun 26, 2010, Kelab bogel Missouri akan mempunyai lebih pakaian, jam-jam berkurangan dan tiada alkohol selepas Ogos 28 bawah suatu bil ditandatangani pada hari Jumaat oleh Gov. Jay Nixon.
  • Jun 25, 2010 Emmy Rossum telah mengaku bahawa dia merasa gelisah tentang bermuncul bogel untuk pengeluaran semula AS Shameless.
  • Jun 22, 2010 Pelakon Dame Helen Mirren telah bermuncul tidak mendedah dada dalam suatu gambaran untuk menyiarkan wataknya dalam filem yang akan datang, Love Ranch. Gambar ini dipaparkan dalam New York Magazine.

Rencana pilihan

Fotografi bogel adalah satu gaya fotografi seni yang menggambarkan tubuh manusia bogel sebagai satu kajian. Fotografi bogel umumnya tidak gambar, tetapi imej yang terdiri daripada seseorang pada kedudukan yang masih. Sebagai satu bentuk seni, fotografi bogel adalah gambaran diolah tubuh bogel dengan garis dan bentuk angka manusia sebagai matlamat utama.

Gambar pilihan

Pengayuh basikal bercat bogel sewaktu Kayuhan Basikal Bogel
Pengayuh basikal bercat bogel sewaktu Kayuhan Basikal Bogel

Tahukah anda...

Topik berkaitan kebogelan

Biografi pilihan

Spencer Tunick (lahir 1967) adalah seorang jurugambar Amerika. Tunick lahir di Middletown, New York. Dia mendapatkan Sarjana Muda Sains dari Emerson College pada 1988. Dia dikenali dengan fotografnya yang mencirikan bilangan besar orang-orang bogel bergaya untuk pembentukan artistik, digelar Pemasangan sering terletak di lokasi-lokasi bandar.

Sumber web

Petikan

Undang-undang terhadap bogel awam berpunca dari rasa tidak senang rakyat dengan badan manusia. Ia membuatkan orang tidak selesa yang lain adalah cukup selesa untuk bertelanjang di khalayak ramai, apabila mereka tidak.

Katie Mann (dari sebuah rencana dalam Going Natural, Jilid 17, Nombor 2)

Perkara terbaik untuk dilakukan adalah untuk menetapkan di mana jua sebagai pakaian pilihan, dan kita boleh meninggalkan sedikit pagar di kawasan-kawasan untuk yang bersikap kolot untuk menari di sekitar masuk. Panggil mereka "Kem Bersikap Kolot". Mereka boleh rakan sebaya daripada pagar mereka dan menikmati serangan mereka tingkah laku "Saya tersinggung" apabila mereka melihat orang yang semulajadi berjalan kaki, tanpa mengganggu yang lain daripada kita.

Anonymous

Portal berkaitan

Tugas anda boleh lakukan

NaodW29-nowiki286369b71e7b327900000001

Here are some Open Tasks :


Purge server cache