Templat:Di-no license-notice

Masalah hak cipta fail dengan Fail:{{{1}}} sunting

Terima kasih kerana memuat naik [[:Fail:{{{1}}}]]. Walau bagaimanapun, fail ini semasa kehilangan maklumat tentang status hak cipta dan perlesenan. Wikipedia mengambil hak cipta secara serius sekali. Fail ini mungkin dihapus tidak lama lagi, kecuali jika kami dapat mengesahkan bahawa ia mempunyai status lesen yang boleh diterima serta sumber yang boleh mengesahkannya. Sila tambahkan maklumat ini dengan menyunting [[:Fail:{{{1}}}|laman butiran fail tersebut]]. Anda boleh merujuk kepada dasar penggunaan imej untuk mendapatkan maklumat tentang fail-fail anda boleh atau tidak boleh memuat naik ke Wikipedia. Laman teg hak cipta mungkin dapat membantu anda mencari teg yang betul untuk digunakan dalam fail anda. Jika fail tersebut sudah dihapuskan, anda masih boleh meminta seorang penyelia untuk satu peluang untuk memperbaiki masalah ini.

Sila juga semak sebarang fail lain anda mungkin telah muat naik untuk memastikan bahawa mereka diteg dengan betul. Ini senarai muat naik anda.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila berasa bebas untuk bertanya mereka di laman soalan hak cipta media. Terima kasih sekali lagi untuk kerjasama anda.

Pendokumenan templat[cipta]