Helo, dan selamat datang ke Wikipedia. Kami menghargai sumbanagan, tetapi atas alasan undang-undang, kami tidak boleh menerima teks atau imej yang berhakcipta dipinjam dari laman web lain atau bahan bercetak, dan sebagai akibatnya, penambahan anda kemungkinan besar akan dihapuskan.

Anda boleh menggunakan laman web luar atau bahan bercetak lain sebagai sumber maklumat, tetapi bukan sebagai sumber ayat. Bahagian ini penting: menulislah dengan kata-kata anda sendiri.

Jika laman web luaran itu milik anda, dan anda mahu membenarkan Wikipedia menggunakan teks itu—yang bermaksud membenarkan orang lain mengubahnya—maka anda mesti memasukkan di laman luaran pernyataan itu: "Saya, (nama), pengarang rencana ini, (nama rencana), dan saya melepaskan kandungannya di bawah terma Lesen Dokumentasi Bebas GNU, Versi 1.2 dan seterusnya, dan di bawah syarat-syarat pengiktirafan Creative Commons Share-Alike".

Anda mungkin mahu melihat Dasar dan garis panduan Wikipedia untuk maklumat lanjut, atau tanya soalan di Meja Bantuan. Anda juga boleh meninggalkan mesej di laman perbincangan saya.

Pendokumenan templat[cipta]