Templat:Welcome-unconstructive

Selamat datang sunting

Helo, Jimbo dan selamat datang ke Wikipedia! Kami menghargai sumbangan ensiklopedia anda, tetapi beberapa sumbangan anda tidak mematuhi dasar kami. Untuk maklumat lanjut mengenai ini, lihat polisi Wikipedia berkenaan vandalisme dan had penambahan yang boleh diterima. Sekiranya anda ingin bereksperimen dengan sintaks wiki, sila berbuat demikian di kotak pasir (tetapi berhati-hatilah bahawa kandungan kotak pasir kerap dihapuskan) daripada dalam rencana.

Sekiranya anda masih mempunyai soalan, terdapat sebuah laman bantuan penyumbang baharu, atau anda boleh klik disini untuk meminta bantuan di laman perbincangan anda, dan sukarelawan harus bertindak balas sesaat. Anda mungkin juga mendapati halaman berikut berguna untuk pengenalan umum kepada Wikipedia.

Saya harap anda suka menyunting dan menjadi ahli Wikipedia! Sila bubuh tandatangan anda di laman perbincangan menggunakan empat tilde (~~~~); ini secara automatik akan menghasilkan nama anda dan tarikh secara automatik. Jangan ragu untuk bertanya soalan di bahagian laman perbincangan saya jika anda mahu menghubungi saya. Sekali lagi, selamat datang! ~~~~

Pendokumenan templat[cipta]