Wikipedia:Penyiasatan pengguna boneka/SPI/header pemeriksaan pantas

Gunakan bahagian ini untuk meminta maklumat periksa yang berkaitan dengan keadaan yang tidak melibatkan pengguna boneka. Anda boleh menggunakan bahagian ini untuk permohonan, contohnya:
  • Berkenaan alamat IP sesebuah akaun, yang mana sekatan automatiknya telah luput atau tidak lagi berfungsi.
  • Pemeriksaan kerosakan cagaran untuk maklumat sulit mengenai IP atau julat IP.
  • Pemeriksaan pengecualian sekatan IP sebelum pemberian Wikipedia:Pengecualian sekatan IP (atau untuk mengesahkan ia sedang digunakan dengan baik atau tidak).

Untuk ancaman bahaya (kepada diri sendiri atau orang lain) anda mesti e-mel emergency@wikimedia.org dan tidak menggunakan halaman ini. Permintaan untuk menyiasat dan mengesahkan pengguna boneka perlu disenaraikan di bahagian pengguna boneka di atas, dan tidak di sini (permintaan sedemikian akan dikeluarkan dengan segera).

Untuk membuat permohonan di sini, salin templat berikut dan tampalkannya ke hujung bahagian ini (tekan untuk pautan pantas menyunting bahagian ini) – gantikan "tajuk" dengan tajuk yang berkaitan dengan kes, dan tambah di bawah templat apa-apa maklumat yang relevan – kemudian tandatangan menggunakan "~~~~",paparkan pralihat, dan klik "terbit perubahan".

==== Tajuk ====
{{SPIpantas}}
* {{Checkuser|
username}}