Wikipedia:Tutorial (versi lama)/Tamat

Laman Wikipedia ini adalah tidak aktif buat masa ini dan ditinggalkan untuk keminatan sejarah.
Sesebuah laman bersejarah biasanya merupakan sesebuah laman yang tidak lagi diuruskan atau tidak lagi relevan, ataupun sesebuah laman yang konsensusnya tidak jelas. Jika anda hendak memulihkan perbincangan mengenai laman ini, anda harus mencari input yang lebih luas melalui sesebuah forum seperti Kedai Kopi.



Pengenalan   Menyunting   Memformat   Pautan Wikipedia   Memetik sumber   Laman perbincangan   Peringatan   Pendaftaran   Tamat    

Sekarang, anda tahu akan perkara-perkara yang paling penting ketika menyumbang kepada Wikipedia. Ada apa-apa komen atau maklum balas bagi tutorial ini? Adakah anda terasa seperti ada sesuatu yang belum diterangkan dengan cukup jelas, atau ingin tahu akan sesuatu yang tidak terdapat di sini? Beritahu kami dengan memberikan komen di laman perbincangan tutorial ini. Jika anda memerlukan bantuan selanjutnya, laman bantuan utama terletak di Bantuan:Kandungan.

Ada apa lagi untuk dipelajari?

Tutorial ini dijadikan ringkas, tetapi anda boleh mempelajari banyak lagi. Teruskan pembelajaran anda dengan pautan-pautan berikut.

Nasihat dan maklumat am...

Rujukan dasar ...

Rujukan penyuntingan...