Fail:City Hunter02.jpg

City_Hunter02.jpg(230 × 343 piksel, saiz fail: 22 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Summary sunting

Maklumat dan rasional kegunaan media bukan bebas – poster television series bukan bebas – untuk City Hunter (siri TV)
Huraian

Ini poster untuk City Hunter.
Hak cipta seni poster dipercayai milik pengedar television series, SBS, penerbit television series atau artis grafik.
Butir selanjutnya: Promotional poster for City Hunter

Sumber

SBS

Rencana

City Hunter (siri TV)

Bahagian digunakan

Seluruh poster: kerana imej adalah seni poster, satu bentuk pembungkusan produk atau pemasaran perkhidmatan, imej keseluruhan yang diperlukan untuk mengenal pasti produk atau perkhidmatan, betul menyampaikan makna dan penjenamaan yang dimaksudkan, dan mengelakkan mencemarkan atau gambaran yang salah tentang imej.

Peleraian rendah?

Salinan itu adalah resolusi yang mencukupi untuk ulasan dan pengenalan tetapi resolusi yang lebih rendah daripada poster asal. Salinan yang dibuat daripada ia akan menjadi berkualiti rendah, tidak sesuai sebagai karya seni palsu, versi lanun atau untuk kegunaan yang akan bersaing dengan tujuan komersial karya seni yang asal.

Tujuan kegunaan

Main infobox. Imej yang digunakan untuk mengenal pasti dalam konteks ulasan kritikal kerja, produk atau perkhidmatan yang mana ia berfungsi sebagai seni poster. Ia membuat sumbangan penting kepada pemahaman pengguna barang, yang tidak boleh dikatakan disampaikan dengan kata-kata semata-mata.Imej ini ditempatkan di infobox di atas rencana membincangkan karya, untuk menunjukkan imej gambar asas berkaitan dengan karya, dan untuk membantu pengguna dengan cepat mengenalkan karya produk atau khidmat dan mengetahui mereka telah menemui apa yang mereka cari.Kegunaan untuk tujuan ini tidak bersaing dengan maksud karya seni asal, iaitu pencipta yang menyediakan perkhidmatan reka bentuk grafik, dan seterusnya pemasaran item digalakkan.

Boleh digantikan?

Sebagai seni poster television series, imej tidak diganti dengan kandungan percuma, sebarang imej yang lain yang menunjukkan karya seni yang sama atau poster juga akan hak cipta, dan mana-mana versi yang tidak benar kepada asal akan tidak mencukupi untuk mengenal pasti atau ulasan.

Maklumat lain

Copyright: © 2011 SBS

Kegunaan wajarKegunaan wajar bahan berhak cipta dalam konteks City Hunter (siri TV)//ms.wikipedia.org/wiki/Fail:City_Hunter02.jpg

Rationale for fair use in City Hunter sunting

It is believed that this image satisfies Wikipedia's non-free content criteria because:

  1. It is the promotional poster of the drama, meaning it is the most recognizable and logical picture for the infobox of the drama.
  2. No free equivalent exists or could be created that would serve the same encyclopedic purpose.
  3. Use of this image does not infringe on the commercial opportunities of the named copyright holder.
  4. No duplicate or similar fair use images exist on Wikipedia that would serve the same purpose. The image is of low resolution and not larger than 300px on at least one of its dimensions, per guidelines at MOS:FILM.
  5. The image has been previously published outside Wikipedia (see the named source above).
  6. The image is used in at least one article, i.e. the article linked in the section heading above.
  7. The presence of this image is significant because it provides visual identification for the subject of the named article.
  8. The image is not being used in a disambiguation page or outside the article namespace.
  9. The summary above names the source of the image and also the copyright holder. The applicable copyright tag is included below. The name of the article for which this rationale applies is linked in the section heading above.

Licensing sunting

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa04:29, 4 Ogos 2015Gambar kenit bagi versi pada 04:29, 4 Ogos 2015230 × 343 (22 KB)Faiz Rangga (bincang | sumb.)

Laman berikut menggunakan fail ini:

Metadata