Fail:Kilroy was here (re-drawn).gif

Fail asli(803 × 500 piksel, saiz fail: 8 KB, jenis MIME: image/gif)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Licence Art Libre Copyleft: Karya seni ini adalah bebas; anda boleh mengedarkannya semula dan/atau mengubahsuainya berlandaskan syarat-syarat Lesen Seni Bebas. Anda akan menemui satu spesimen lesen ini di tapak Copyleft Attitude dan juga tapak-tapak web yang lain.
Keterangan "Kilroy was here". Such graffitis were left by a mysterious GI during the Battle of Normandy. Thousands of "Kilroy was here" drawings were made in the most risky places. After the war, it could be found on many us army battle fields and in many other places in the world.
Tarikh
Sumber own re-drawing
Pengarang J.-N. L.
Kebenaran
(Penggunaan semula fail ini)
Feel free to use as you wish to

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

menggambarkan

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa10:46, 6 Ogos 2006Gambar kenit bagi versi pada 10:46, 6 Ogos 2006803 × 500 (8 KB)Jean-no{{FAL}} Category:graffiti Category:World War II {{Information |Description="Kilroy was here". Such graffitis were left by a mysterious GI during the Battle of Normandy. Thousands of "Kilroy was here" drawings were made in the most risky places. Af

Laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut: