HIV.gov: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
InternetArchiveBot (bincang | sumb.)
Rescuing 12 sources and tagging 0 as dead.) #IABot (v2.0.8.1
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Dibalikkan Suntingan visual Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 1:
Kandungan, reka bentuk dan kumpulan pembangunan merangkumi wakil dari HHS dan agensi kerajaan lain yang AIDS di dalam negeri. Laman web ini diselia di [[Washington, D.C.|Washington, DC]].
'''HIV.gov''', yang sebelumnya dikenali sebagai '''AIDS.gov''', adalah portal internet untuk semua sumber dan maklumat [[HIV]] dan [[Sindrom Kurang Daya Tahan Melawan Penyakit|AIDS]] domestik persekutuan Amerika Syarikat. Pada [[Hari AIDS Sedunia]], 1 Disember 2006, [[Jabatan Kesihatan dan Perkhidmatan Masyarakat Amerika Syarikat|Jabatan Kesihatan dan Perkhidmatan Manusia AS]] melancarkan AIDS.gov. Laman web ini mengandungi kandungan dan pautan yang memandu pengguna ke maklumat yang diinginkan.<ref>[https://www.hhs.gov/news/press/2006pres/20061130.html Mike Leavitt, Secretary of Health and Human Services, World AIDS Day 2006 Press Release]</ref><ref>[https://georgewbush-whitehouse.archives.gov/news/releases/2006/12/20061201-2.html White House World AIDS Day 2006]</ref>
 
HIV.gov bertujuan sebagai sumber untuk masyarakat umum, kakitangan/agensi persekutuan, kakitangan negeri, penerima persekutuan, institusi perubatan dan penyelidikan, dan organisasi lain yang berkaitan dengan HIV dan AIDS. Ia ditaja oleh Pejabat Kesihatan dan Sains Awam Jabatan Kesihatan dan Perkhidmatan Manusia (HHS) dan Pejabat Penolong Setiausaha Hal Ehwal Awam dan bekerja di seluruh kerajaan.
 
Kandungan, reka bentuk dan kumpulan pembangunan merangkumi wakil dari HHS dan agensi kerajaan lain yang AIDS di dalam negeri. Laman web ini diselia di [[Washington, D.C.|Washington, DC]].
 
== Anugerah ==
Pada 11 Mac 2008, AIDS.gov menerima Anugerah Emas Persatuan Webmaster Amerika. Ini adalah penghargaan berdasarkan penilaian rakan sebaya untuk pencapaian dalam reka bentuk web iaitu piawaian kod HTML, reka bentuk web, pencapaian teknikal, dan keseluruhan kandungan dinilai.