Fail:Great Wall of China July 2006.JPG

Fail asli(2,288 × 1,712 piksel, saiz fail: 737 KB, jenis MIME: image/jpeg)

Fail ini dari Wikimedia Commons dan mungkin digunakan oleh projek lain. Penerangan pada laman penerangan failnya di sana ditunjukkan di bawah.

Imej berkualiti
Imej ini telah dinilai berdasarkan garis panduan imej berkualiti dan ia dianggap sebagai imej berkualiti.

العربية  جازايرية  беларуская  беларуская (тарашкевіца)  български  বাংলা  català  čeština  Cymraeg  Deutsch  Schweizer Hochdeutsch  Zazaki  Ελληνικά  English  Esperanto  español  eesti  euskara  فارسی  suomi  français  galego  עברית  हिन्दी  hrvatski  magyar  հայերեն  Bahasa Indonesia  italiano  日本語  Jawa  ქართული  한국어  kurdî  Lëtzebuergesch  lietuvių  македонски  മലയാളം  मराठी  Bahasa Melayu  Nederlands  Norfuk / Pitkern  polski  português  português do Brasil  rumantsch  română  русский  sicilianu  slovenčina  slovenščina  shqip  српски / srpski  svenska  தமிழ்  తెలుగు  ไทย  Tagalog  Türkçe  toki pona  українська  vèneto  Tiếng Việt  中文  中文(简体)  中文(繁體)  +/−

VI seal

Imej ini telah dinilai berdasarkan kriteria imej bernilai dan ia dianggap sebagai imej paling bernilai di Commons dalam ruang lingkup: Great Wall of China. Anda boleh melihat pencalonannya di Commons:Valued image candidates/Great_Wall_of_China_July_2006.JPG.

Ringkasan

Keterangan
English: The Great Wall of China at Mutianyu, near Beijing, in July 2006.
Français : La Grande Muraille vue de Mutianyu, près de Pékin, en juillet 2006.
Tarikh

Lokasi kamera40° 25′ 44.95″ U, 116° 34′ 02.09″ T Kartographer map based on OpenStreetMap.Paparkan imej ini dan imej berdekatan yang lain di: OpenStreetMapinfo
Sumber Karya sendiri
Pengarang Nicolas Perrault III
Kebenaran
(Penggunaan semula fail ini)
English: You hereby have the permission to use, copy, modify, and redistribute this image, all without attribution, unless such attribution is required by law.
Français : Vous avez la permission d'utiliser, copier, modifier, redistribuer et de vous faire passer pour l'auteur légitime de cette image : je ne saurais m'en foutre davantage.
Versi lain Derivative works of this file:  New7Wonders.jpg

Also by this Author

Perlesenan

Creative Commons CC-Zero Fail ini disediakan di bawah Dedikasi Domain Awam Sejagat CC0 1.0 Creative Commons.
Pihak yang mengaitkan karya ini dengan surat ikatan ini telah mendedikasikan karya ini kepada domain awam dengan melepaskan segala haknya kepada karya ini di seluruh dunia di bawah undang-undang hak cipta, termasuk semua hak berkaitan dan berjiran, sejauh mana yang dibenarkan oleh undang-undang. Anda boleh menyalin, mengubah suai, mengedarkan dan mempersembahkan karya ini, termasuk untuk tujuan komersil, semuanya tanpa meminta kebenaran.

Captions

Tembok Besar China

Items portrayed in this file

menggambarkan

40°25'44.947"N, 116°34'2.093"E

21 Julai 2006

0.00393700787401574803 saat

5.7 milimeter

ISO speed Inggeris

50

MIME type Inggeris

image/jpeg

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa02:55, 8 Oktober 2010Gambar kenit bagi versi pada 02:55, 8 Oktober 20102,288 × 1,712 (737 KB)Nicolas Perrault III{{Information |Description={{en|1=The Great Wall of China, near Beijing in July 2006.}} |Source={{own}} |Author=Nicolas M. Perrault |Date=July 21st 2006 |Permission= |other_versions= }} Category:China [[Category:Great Wal

2 buah laman berikut menggunakan fail ini:

Penggunaan fail sejagat

Fail ini digunakan oleh wiki-wiki lain yang berikut:

Lihat banyak lagi penggunaan sejagat bagi fail ini.

Metadata