Abdullah bin Abdul Muttalib: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Aiman Zaharuddin (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Dibalikkan Suntingan visual Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 8:
== Rujukan ==
* Kitab Sirah Rasulullah S.A.W, karangan Sheikh Muhammad al-Khudhori Bik dan diterjemahkan oleh Ust Hj Mohd Asri Hj Hashim. Terbitan Pustaka Salam.
* <nowiki>''</nowiki> <nowiki><span lang = "ms-arab"> Mengapa mencoba mempengaruhi politik?  Jelaskan bagaimana Anda berpikir.  Kekuasaan dalam Kekuasaan Setelah satu hal, kekuasaan pemerintahan saat ini juga bisa berubah.  Semoga kedamaian menyertai Anda di komunitas.  Tuhan, maafkan saya untuk tawa terakhir yang datang dari mengajari mereka bahwa mereka dihukum atas kehendak saya atas dosa-dosa yang membuat mereka dihukum.  Orang tua itu memberi pelayan suci.  Dan hadiah dari Libudia, Bhima, datang kepadaku dengan sebilah pedang untuk tuannya.  Sampai pelayan lain, Pardon Leap, dan keturunan anak itu muncul di hadapannya.  Ikuti kami di Facebook, Ahmed Malikif, Mohamed Nour Samih Bejih dan ayahnya.  Para Wali Allah, Momen Penting Dalam Hidup Rasulullah, ditulis oleh Muhammad Alawi Al-Maliki Al-Hasani dan diterjemahkan oleh A. Salih Muhammad Baslamah dan Yunus Ali al-Mudar.  Dikeluarkan oleh Departemen Agama Islam di Kalining.  </span></nowiki>Detik-detik penting dalam kehidupan Rasulullah S.A.W, karangan Muhammad Alawi al-Maliki al-Hasani dan diterjemahkan oleh A. saleh Muhammad Basalamah dan Yunus Ali al-Mudhdhar. Terbitan Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan.
* Detik-detik penting dalam kehidupan Rasulullah S.A.W, karangan Muhammad Alawi al-Maliki al-Hasani dan diterjemahkan oleh A. saleh Muhammad Basalamah dan Yunus Ali al-Mudhdhar. Terbitan Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan.
 
[[Kategori:Ahlul Bait]]