Laman Utama: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Yosri (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Yosri (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 15:
:'''Sumbangan anda dialu-alukan!''' Halaman ini diusahakan oleh penutur Bahasa Melayu tanpa mengira negara asal, dan anda semua digalakkan untuk turut serta. Anda boleh menyumbang apa jua rencana yang anda ingini jika pada pandangan anda ia dapat memberi manfaat kepada pembaca, terutama sekali rencana berbentuk akademik. Setiap rencana didalam Wikipedia ini mempunyai pautan ''sunting'' di bahagian atas, anda hanya perlu tekan pautan tersebut untuk membuat perubahan terhadap rencana tersebut. Anda digalakkan membuat percubaan di ''[[Wikipedia:Kotak pasir|kotak pasir]]'' untuk mempelajari bagaimana anda boleh menyunting sebarang rencana sekarang.
 
:Sebarang kandunganKandungan yang tidak berbentuk ensiklopediaberkenaan akan dipadamdikeluarkan. Kandungan yang sebenarnya adalah kandunganberbentuk kamus hendaklah dipindahkan ke [http://ms.wiktionary.org Wiktionary]. Harap maklum.
:Rencana-rencana ini akan dibaca oleh semua peringkat usia termasuk golongan yang masih muda. Elakkan daripada menulis perkara-perkara yang tidak sesuai bagi kanak-kanak. Kandungan yang tidak sesuai akan dikeluarkan.<br/><br/>
 
<br/><br/>
:Sebarang kandungan yang tidak berbentuk ensiklopedia akan dipadam. Kandungan yang sebenarnya adalah kandungan kamus hendaklah dipindahkan ke [http://ms.wiktionary.org Wiktionary]. Harap maklum.
<br/>
<br/>
 
[[Daftar laman yang sedang dialih bahasa]].