Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Master2841 (bincang | sumb.)
Berdamailah, tidak ada guna bertelingkah.
Didie (bincang | sumb.)
Baris 31:
----
Saya rasa saya harus masuk campur untuk menghentikan pertenglikaian ini. Kedua-dua pihak haruslah berhenti daripada tuduh-menuduh di antara satu sama lain. Dan kedua-dua pihak haruslah mematuhi [[Wikipedia:Anggaplah niat baik]]. Wikipedia bahasa Melayu agak ketinggalan daripada wikipedia-wikipedia lain. Jadi daripada kita semua bertengkar lebih baik kita membuat rencana. Dan Aeonimitz jika anda pasti saudara Hafrul adalah orang yang menulis mesej di laman perbualan anda, mengapa tidak bincangkan di Kedai Kopi. Untuk menuduh seseorang lain kita perlulah mempunyai bukti dahulu. Lupakan sahaja pertikaian ini dan mari kita teruskan menyumbang. &mdash; [[Istimewa:Contributions/Master2841|<font color="teal"><span style="font-variant:small-caps">M</span></font>]][[Perbualan_Pengguna:Master2841|<font color="#6699CC"><span style="font-variant:small-caps">a</span></font>]][[Pengguna:Master2841|<font color="teal"><span style="font-variant:small-caps">ster<sup>2841</sup></span></font>]] 18:28, 7 Jun 2007 (UTC)
 
==Penyelia==
Assalamualaikum, saya ingin menanyakan anda berhubung penyelia ke atas anda. Sebelum ini, anda telah dicalonkan untuk menjadi seorang penyelia oleh Aeonimitz. Berikut merupakan petikan yang diambil dari [[Wikipedia:Kedai Kopi]].
''Hai semua, saya akan mengumumkan bahawa saya akan meletakkan jawatan saya sebagai penyelia wiki ms pada 2008 atau 2009. Ini kerana saya hendak menyambung pelajaran saya di universiti di Brunei. Juga kerana saya sudah mengambil cuti yang agak lama. Jangan sedih, pengganti saya iaitu Edmundkh akan menjadi penyelia berjasa sini, dan juga penyelia yang akan saya namakan untuk menggantikan saya juga ialah Hafrul, walaupun saya ada sedikit masalah dengan dia, dia juga bakal menjadi penyelia unggul selepas saya, jika dia mahu, InsyaAllah dia akan jadi penyelia. Saya juga hendak mengambil masa lapang dengan pergi ke luar negara, hehe, semasa saya mempunyai cuti pendek yang diberi dari universiti saya semasa saya belajar di universiti saya bagi menghirup kehidupan lebih segar! Sebenar saya cuma hanya melihat wiki ms maju, dan sebenarnya juga saya tidak juga begitu tertarik untuk menyumbang secara besar di sini, tetapi disebabkan wiki ini masih tak ''perfect''. Saya buatkan juga. Janji ada kemajuan di sini! &mdash; [[Pengguna:Aeonimitz|Aeon]] 09:26, 10 Jun 2007 (UTC)
:Saya amat terharu Abang Aeon! Tapi saya rasa anda tak perlu nak letak jawatan, sekiranya anda ada sikit masa untuk datang sini. Anda tak payah guna kuasa admin tiap-tiap hari, selagi anda dapat terlepas daripada melanggar peraturan "6 bulan tak guna kuasa penyelia". Saya rasa beberapa bulan ini saya mungkin akan sibuk sikit, jadi saya berharap akan ada banyak lagi orang mari menolong menyempurnakan Wikipedia Bahasa Melayu ini. --[[Pengguna:Edmundkh|Edmund The King of The Woods!]] 10:03, 10 Jun 2007 (UTC)''
 
Setelah anda membaca petikan, adakah anda berminat untuk menjadi seorang penyelia. Sila nyatakan sama ada anda sudah bersedia atau tidak untuk dilantik menjadi penyelia. Jika ya, pengundian akan dilakukan berhubung permohonan tersebut. [[Pengguna:Didie|— Didie]] 11:43, 10 Jun 2007 (UTC)