Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Edmundwoods (bincang | sumb.)
Edmundwoods (bincang | sumb.)
Baris 110:
 
Baru-baru ini hari cuti sekolah di Malaysia telah tamat, dan saya masih bersekolah! Bukannya saya tak nak aktif atau apa, tapi saya tak ada banyak masa. Dalam satu minggu saya hanya dapat sgt aktif pada Sabtu dan Ahad, yg lain pula mungkin setengah jam hingga satu jam, kadangkala langsung tak masuk pula, kerana tidur! Maaflah kerana saya tak dapat luangkan lebih lebih masa lagi, kerana saya balik rumah kira-kira 4 petang. Saya hanya dpt bermain komputer sebelum makan mlm yg sepatutnya 7 petang. Kalau saya main lebih lagi bapa saya marah pulak. Jadi harap maklum... --[[Pengguna:Edmundkh|Edmund The King of The Woods! (seseorang yang pernah mengenang budi anda)]] 10:44, 14 Jun 2007 (UTC)
 
Di sini saya meminta maaf kepada anda kerana saya memotong komen anda di laman pengundian. Baru-baru ini saya teringat sesuatu yang telah saya lupa cakap. Sila jangan marah:
:Saya berasa perubahan fikiran anda agak melulu, kerana ketika itu saya hanya "lenyap" dua atau tiga hari saja. Bukannya satu minggu, tau?<br/>
Walau bagaimanapun, saya tetap menghormati keputusan anda. Anda memang berhak untuk ubah fikiran. Saya pun tak boleh buat apa-apa. Itulah yg hendak saya cakap. Salam. --[[Pengguna:Edmundkh|Edmund The King of The Woods!]] 08:29, 16 Jun 2007 (UTC)