So You Think You Can Dance (Malaysia): Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Baris 484:
{{col-2}}{{col-end}}
;Grand Finals (akan disiarkan [[29 Jun]] [[2007]])
Malam bermula dengan sesi berkongsi kenangan sepanjang pertandingan, yang menampilkan sedutan imbasan kembali rancangan dan luahan hati para juri. Top 4, Alam, Dennis, Sue and Brancy, setiap satu melakukan dua rutin berpasangan (termasuk gandingan sama jantina yang julung kali dipertandingkan) dan satu solo. Grand Finals juga diserikan dengan 16 peserta lain yang tersingkir pada minggu-minggu terdahulu, serta juga persembahan berkumpulan oleh sekumpulan penari [[jig]] yang dilatih Judimar Hernandez, [[Joe Flizzow]] dan geng [[hip-hop]] the Kartel pimpinan beliau, dan [[Reshmonu]] serta iringan pemain gendang [[bhangra]].
Alam, Dennis, Sue dan Brancy merentap untuk merebut hadiah wang tunai RM10,000, peranan dalam projek teater Tiara Jacquelina yang akan datang serta gelaran "Penari Terbaik Malaysia" di Ruums KL.
 
Pada 10.20 malam, Alam dinobatkan "Malaysia's Best Dancer", lalu meraih hadiah wang tunai RM50,000 dan satu peranan dalam projek teater akan datang pimpinan Datin Seri Tiara Jacquelina.
{{col-begin}}{{col-2}}
;;Pusingan pertama
*Dennis dan Alam - Hip-hop
*Sue dan Brancy - Street jazz
*Sue dan Dennis - Ballroom/Waltz
*Brancy dan Alam - Kontemporari Melayu
{{col-2}}
;;Pusingan kedua
#Alam - [[Breakdancing]]
#Dennis - Paso Doble
#Sue - [[Ballet]]/Tango
#Brancy - Broadway
{{col-2}}{{col-end}}
 
==Pautan luar==