Azrul Nasir: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Aurora (bincang | sumb.)
kemaskini
Baris 1:
'''ALONGAlong @ G-NOLA'''nola dengan nama penuhnya '''Azhrul b Nasir''' merupalanmerupakan pemain gitar utama [[Kumpulan Exist]]s. Dia merupakan tunggak utama di dalam Exists kerana mencipta hampir kesemua lagu-lagu Exists. Beliau kini turut dikenali sebagai komposer muda yang kian meningkat naik.
Along @ G-nola
 
http://www.exists.com.my/portal/uploads/photos/62.jpg
 
'''ALONG @ G-NOLA''' dengan nama penuhnya Azhrul b Nasir merupalan pemain gitar utama [[Kumpulan Exist]]s. Dia merupakan tunggak utama di dalam Exists kerana mencipta hampir kesemua lagu-lagu Exists. Beliau kini turut dikenali sebagai komposer muda yang kian meningkat naik.
 
*Nama Penuh: Azhrul b Nasir
Baris 14 ⟶ 10:
*Kerjaya: Pemuzik, komposer, penerbit album
*Kebolehan: Mencipta lagu, bermain alat muzik, menerbitkan album
*Pengalaman: Telah bersama existsExists sejak di awal penubuhan lagi. Mula menjadi penerbit album exists semasa album Jangan Gentar. Mencipta keseluruhan lagu-lagu Exists dan turut mencipta lagu untuk artis lain seperti Siti Nurhaliza, [[Kumpulan Antz]] dan Siti Sarah. Turut menjadi pemuzik untuk album artis lain. Lagu ciptaannya seperti Julia dan Percayakan Siti berjaya ke Peringkat Akhir Juara Lagu.
*Pengalaman:
*Prinsip Hidup:
 
Telah bersama exists sejak di awal penubuhan lagi. Mula menjadi penerbit album exists semasa album Jangan Gentar. Mencipta keseluruhan lagu-lagu Exists dan turut mencipta lagu untuk artis lain seperti Siti Nurhaliza, [[Kumpulan Antz]] dan Siti Sarah. Turut menjadi pemuzik untuk album artis lain. Lagu ciptaannya seperti Julia dan Percayakan Siti berjaya ke Peringkat Akhir Juara Lagu.
Prinsip Hidup: