Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Joanna20 (bincang | sumb.)
Muhammad Roslee (bincang | sumb.)
Baris 170:
 
Apa komen saudara mengenai versi terbaharu rencana [[Perlembagaan Persatuan Cina Malaysia]], [[Perlembagaan UMNO]], [[Perlembagaan Barisan Nasional]], [[Perlembagaan Parti Islam Se-Malaysia]], dan [[Perlembagaan Parti Keadilan Rakyat]]. Saya hanya meletakkan isi kandungan perlembagaan dan membiarkan pembaca klik pautan luar laman web parti jika mahu tahu lebih lanjut mengenai teks perlembagaan parti. Saya faham ada isu hak cipta di sini dan telah ditegur oleh admin di Wikisource dan saudara sendiri. Teguran membina saudara amatlah saya hargai. Terima kasih atas rekomendasi saudara supaya saya membaca polisi Wikipedia. Sama-samalah kita menyumbang membangunkan ensiklopedia bebas Wikipedia khususnya Wikipedia bahasa Melayu. [[Pengguna:Joanna20|Joanna20]] ([[Perbincangan pengguna:Joanna20|bincang]]) 11:34, 31 Januari 2016 (UTC)
 
==Tidak menggunakan persatuan yang sudah disediakan==
Rencana nama pautan persatuan bola sepak sudah disediakan untuk anda menggunakannya, sila jangan menambahkan lagi atau menggunakan nama rencana persatuan yang diambil dari bahasa Inggeris diletakkan ke wiki bahasa melayu. Seperti [[Liga Juara-Juara AFC 2016]] dan [[Piala AFC 2016]] di tahun berikutnya, pautan untuk rencana nama persatuan bola sepak perlulah seiring dengan induknya iatu pautan badan persatuan yang sudah sediakan di wiki bahasa melayu ini, jika anda terus tidak menggunakan pautan yang sedia, boleh dikatakan ia satu sumbangan vendalisme ke wiki bahasa melayu ini, ianya juga boleh merosakkan rencana itu sendiri. Saya beritahu, anda, saya dan yang lain perlu bekerjasama mengembangkan wiki bahasa melayu rencana [[bola sepak]] dengan penuh berkualiti, jika anda tidak mampu untuk mencipta atau menterjemah dengan baik dan meletakkan pada pautan yang sudah ada, sila jangan buat apa-apa pun. Saya cuba ingin tahu mengapa sumbangan saya dibatalkan oleh anda, boleh beri sebab tak? Saya rasa saya dah membetulkan pautan yang anda pautkan dengan betul, adakah itu salah? Setiap rencana jika ada pautan, perlu cari dulu pautan itu samada ada atau tiada. Disini wiki bahasa melayu, kita berkerjasama bukan berseorangan. sila faham maksud saya.
 
Catatan diatas patut saya hantar kepada pengguna [[Pengguna:Robosyah|Robosyah]], tapi saya rasa mungkin dia akan abaikan melainkan ia patut ditegur oleh penyelia wiki bm ini. sekian. [[Pengguna:Muhammad Roslee|Muhammad Roslee]]