Tonton: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Mujahidsaddam (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Mujahidsaddam (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 9:
 
=== Hanya di tonton (Eksklusif) ===
tonton menyiarkan drama siri eksklusif Melayu, Cina, Korea, Thailand dan ThailandAmerika yang hanya boleh disaksikan di perkhidmatan penstriman video itu. Drama-drama Melayu dan Cina tempatan yang ditawarkan boleh disaksikan kesemua episod sekaligus. Antara drama Melayu yang ditawarkan adalah seperti Meh Sandar Pada Aku, Kelip-Kelip di Kota London, Bilo Nogori Jupo Kelate, Zahir Tak Terucap dan Kalis Kasih. Drama Cina tempatan pula seperti Dr. Chen's Diary, All Under One Roof, Revolving Heart dan The Men In Black School. Manakala siri televisyen Marvel iaitu Inhumans dan Runaways pula ditayangkan eksklusif di tonton, sehari selepas tayangan di Amerika Syarikat.
 
=== Penstriman Langsung (LIVE) ===
Baris 17:
Tonton merupakan laman rasmi yang menyiarkan saluran televisyen lokal iaitu TV3, TV9, ntv7 dan 8TV selain turut menawarkan saluran televisyen antarabangsa seperti Hits Channel, Outdoor Channel dan NHK World.
 
== Wajah tonton ==
<br>
Pada tahun 2016, tonton melantik [[Mia Ahmad]], [[Saharul Ridzwan]], [[Soo Wincci]] dan Henley Hii sebagai wajah rasmi tonton. Selebriti-selebriti ini sentiasa turun padang ke majlis anjuran tonton. Tahun 2017 pula menyaksikan [[Ayda Jebat]], Redza Rosli dan ThomasJack sebagai wajah baru tonton manakala Dato' Seri Vida pula dinobatkan sebagai Queen of tonton.
 
==Pautan luar==