COMANGO: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Yosri (bincang | sumb.)
k Protected "COMANGO": Laku musnah berlebihan ([Sunting=Benarkan pengguna yang diautosahkan sahaja] (sehingga 11:37, 16 April 2018 (UTC)) [Pindahkan=Benarkan pengguna yang diautosahkan sahaja] (sehingga 11:37, 16 April 2018 (UTC)))
Yosri (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 7:
 
== Tuntutan ==
COMANGO membuat beberapa tuntutan dan desakan yang menimbulkan kontroversi sepertimana yang dilaporkan dalam laporan tersebut. Berikut adalah antara tuntutan-tuntutan tersebut;<ref>[http://www.sinarharian.com.my/mobile/nasional/comango-sentuh-sensitiviti-umat-islam-1.214402 Comango sentuh sensitiviti umat Islam]</ref>, <ref>[http://bm.harakahdaily.net/index.php/columnist/ketua-pemuda-pas/22985-tuntutan-comango-sentuh-sensitiviti-umat-islam Tuntutan COMANGO sentuh sensitiviti umat Islam]. HarakahDaily.net. Capaian 14 Nov 2013</ref>
 
# Malaysia digesa untuk menandatangani ''International Covenant on Civil & Political Rights'' (ICCPR). Dalam Artikel 18 ICCPR mengandungi ''the rights of religious freedom'' (kebebasan beragama). Kebebasan untuk memilih agama atau kepercayaan termasuk hak seseorang untuk menukar agama yang dianuti.