Di Balik Tawa: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Dannylango (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan visual Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Dannylango (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan visual Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 7:
* Abam Bocey
* Ali Putih
* Angeline Tan
* Sathiya
* Ilya Buang
* Saiful Apek
Baris 92 ⟶ 94:
=== Dzawin ===
Dzawin mengalami kemurungan apabila kedua orang tuanya berpisah. Semasa di sekolah pondok dia juga sengsara kerana kemiskinan keluarga. Bapanya jarang melawat hinggakan dia sanggup berbohong pada kawan-kawan kuliah mengatakan bapanya sudah meninggal dunia. Tetapi mereka terkejut apabila bapanya itu datang melawat Dzawin. Semasa memulakan karier lawak solo, Dzawin mula mendapat tawaran sana sini tetapi dia tidak dapat berada dekat dengan bapanya yang kritikal di wad ICU.
 
=== AR Badul ===
Badul biarpun datang dari keluarga artis, arwahnya seniman AR Tompel tidak menggalakkan anak-anaknya menjadi artis. Dia mahu mereka fokus pada pelajaran. Badul bermula dari pentas kecil ke pentas kecil yang lain sebelum menjadi bintang filem era 70an.
 
=== Jalil Hamid ===
Anak pertama Jalil lahir normal tetapi mengidap demam panas semasa kecil dan menjadi orang kurang upaya. Meskipun mempunyai kerja tetap di ITM tetapi Jalil masih mempunyai minat yang membara dalam arena seni. Dia juga pernah menolak tawaran menyambung pelajaran di sebuah universiti di utara tanah air kerana jika dia pergi dia perlu berjauhan dengan anak isteri dan tiada sumber pendapatan. Dia juga pernah menumbuk seorang doktor yang menyebabkan gigi anak sulungnya patah dan berdarah kerana cuba memasukkan tiub.
<br />