Kandungan dihapus Kandungan ditambah
EmpAhmadK (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
EmpAhmadK (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 4:
Nama saya Ahmad, dan saya seorang penyunting biasa dari Malaysia. Minat saya adalah di dalam seni lukisan digital, terutamanya ilustrasi vektor, dan saya telah membuat beberapa ilustrasi vektor bagi menggantikan grafik yang pada asalnya di dalam bentuk JPG atau PNG, dan juga telah memperbetulkan beberapa ilustrasi yang kurang tepat. Sebagai tambahan, saya juga minat di dalam bidang vexillologi (ilmu pengetahuan tentang bendera).
 
<div style="direction:rtl;">نام ساي احمد،احمد⹁ دان ساي سأورڠ ڤڽونتيڠ بياس دري مليسيا. مينت ساي اداله ددالم سني لوکيسن ديݢيتل، تراوتامڽ ايلوستراسي ۏيکتور،ۏيکتور⹁ دان ساي تله ممبوات ببراڤ ايلوستراسي ۏيکتور باݢي مڠݢنتيکن ݢرافيک يڠ ڤد اصلڽ ددالم بنتوق JPG ﴿فورمت ساليڠ توکر فاءيل﴾ اتاو PNG،PNG ﴿فورمت ݢرافيک راڠکاين موده اليه﴾⹁ دان جوݢ تله ممڤربتولکن ببراڤ ايلوستراسي يڠ کورڠ تڤت. سبݢاي تامبهن،تامبهن⹁ ساي جوݢ مينت ددالم بيداڠ ۏيک‌سيلولوݢي ﴿علمو ڤڠتاهوان تنتاڠ بندير‮﴾.‭</div>
 
<span style="border-left:5px solid #900000;padding:5px;background:linear-gradient(white 0%,#eeeeee 100%);font-variant:small-caps;box-shadow:0 0 0.3rem #999">'''[[User:EmpAhmadK|<font style="color:black">EmpAhmadK</font>]]''' - ([[User_talk:EmpAhmadK|<font style="color:black;">talk</font>]])</span> 07:26, 28 Jun 2020 (UTC)