Perbincangan:Bahasa Arab Mesopotamia

Iraq Rencana Bahasa Arab Mesopotamia ini merupakan sebahagian daripada WikiProjek Iraq. Ia ialah satu usaha kerjasama bagi memperbaiki liputan rencana-rencana dan topik-topik yang berkaitan dengan Iraq. Jika anda mahu menyertai, lawatilah laman projek. Sebarang pertanyaan dan komen mengenai laman projek, silalah kemukakannya di laman perbincangan projek.
B Rencana ini telah digolongkan dalam Kelas B pada skala kualiti.
Tertinggi Rencana ini telah didapati berkepentingan Tertinggi pada skala kepentingan.
Rencana ini adalah sebahagian daripada WikiProjek Iran. Projek ini bertujuan untuk menyelaraskan kerja-kerja bagi meningkatkan mutu rencana-rencana berkaitan Iran dan negara-negara serumpunnya. Bantuan anda dalam menyunting rencana ini amatlah dihargai. Anda juga dijemput untuk menilai rencana-rencana yang dikelaskan dari baik hingga ke tahap 1.0.
B Rencana ini telah dinilai dan dikelaskan sebagai kelas B di skala kualiti.


Syria Rencana Bahasa Arab Mesopotamia ini merupakan sebahagian daripada WikiProjek Syria. Ia ialah satu usaha kerjasama bagi memperbaiki liputan rencana-rencana dan topik-topik yang berkaitan dengan Syria. Jika anda mahu menyertai, lawatilah laman projek. Sebarang pertanyaan dan komen mengenai laman projek, silalah kemukakannya di laman perbincangan projek.
B Rencana ini telah digolongkan dalam Kelas B pada skala kualiti.
Tertinggi Rencana ini telah didapati berkepentingan Tertinggi pada skala kepentingan.
}}}
WikiProjek Turki Rencana ini adalah di dalam lingkupan WikiProjek Turki, yang bertujuan untuk memperbaikikan liputan Turki Wikipedia -topik berkenaan. Sila lawat laman penyumbang kalau anda ingin melibatkan diri. Selamat menerbit!
B Rencana ini telah diperingkat sebagai B-Class pada projek skala kualiti.
{{{penting- ???  Rencana ini telah diperingkat sebagai penting-Tertinggi di skala penting projek.
edit · history · watch · refresh To-do list for Bahasa Arab Mesopotamia:

Tiada tugas senarai untuk dilakukan; anda boleh membantu kami memperbaikikan rencana dalam kategori sama

Kembali ke laman "Bahasa Arab Mesopotamia".