Templat:Db-band-notice

Pencalonan [[:{{{1}}}]] untuk penghapusan segera

Jika ini adalah rencana pertama yang anda mencipta, anda mungkin mahu membaca panduan untuk mencipta rencana pertama anda.

Pertimbanglah juga penggunaan Bestari Rencana untuk membantu anda mencipta rencana.

Sebuah teg telah diletakkan pada [[:{{{1}}}]] yang memohonkan supaya ia dihapuskan dari Wikipedia dengan segera. Ini telah diperbuat di bawah bahagian R7 kriteria untuk penghapusan segera, kerana rencana tersebut kelihatan sebagai tentang sebuah pancaragam atau seorang pemuzik, tetapi ia tidak menunjukkan bagaimana atau kenapa subjeknya penting: iaitu, kenapa sebuah rencana tentang subjek itu patut dimasukkan dalam sebuah ensiklopedia. Di bawah kriteria untuk penghapusan segera, rencana jenis ini boleh dihapuskan pada bila-bila masa. Sila baca melebihi tentang apa yang biasanya diterima sebagai layak (Inggeris).

Jika anda merasakan laman ini tidak patut dihapuskan atas sebab ini, anda boleh melawankan pencalonan dengan [[:{{{1}}}|melawati laman tersebut]] dan mengeklik butang berlabel "Lawankan penghapusan segera ini". Ini akan memberikan anda peluang untuk menjelaskan mengapa anda percaya laman tersebut tidak patut dihapuskan. Walau bagaimanapun, notakan bahawa selepas sesebuah laman telah ditandakan untuk penghapusan segera, ia boleh dikeluarkan dengan serta merta. Sila jangan keluarkan teg penghapusan segera dari laman itu sendiri, tetapi jangan teragak-agak untuk menambah maklumat yang selaras dengan dasar dan garis panduan Wikipedia. Jika laman tersebut telah dihapuskan, dan anda ingin mendapatkan semula bahan yang dipadam untuk rujukan atau perbaikan masa depan, sila menghubungi penyelia yang menghapuskannya, atau jika anda sudah berbuat demikian, anda boleh meletakkan permohonan di sini.

Pendokumenan templat[cipta]