Can't Live Without You (siri TV)

Can't Live Without You (Hangul: 그대없인 못살, Geudaepin Motsalah) adalah merupakan sebuah drama bertemakan kekeluargaan yang diterbitkan pada 2015 yang telah disiarkan sebanyak 110 episod di saluran MBC pada setiap hari Isnin hingga Jumaat, pada jam 7:15 malam bermula 28 Mei 2012.

Can't Live Without You
Genre
Ditulis olehKim Sun-young
PengarahChoi Yi-sub
Dibintangi oleh
Negara asal Korea Selatan
BahasaKorea
Bilangan episod110
Penerbitan
Pemasangan kamera
Tetapan multi-kamera
Tempoh siaran1 jam per episod
Syarikat penerbitan
Munhwa Broadcasting Corporation
Penyiaran
Saluran asalMBC
Format gambar
Format audioDolby Digital
Siaran asal28 Mei 2012 – 6 November 2012
Kronologi
MengikutiJust Like Today
Diikuti olehHere Comes Mr Oh

Sinopsis sunting

Jang In-ja (Kim Hae-sook) dan Kim Poong-Gi (Joo Hyun) telah memiliki restoran bubur selama lebih dari 30 tahun. Mereka mempunyai seorang nenek, 3 anak lelaki, 1 anak perempuan, 1 menantu perempuan dan cucunya. Pada masa lalu, Jang In-ja mempunyai masa yang sukar kerana suaminya berselingkuh dan mempunyai seorang anak lelaki bernama Chi-do (Do Ji-han) hasil dari perselingkuhan itu. Jang In-ja menerima anak lelaki itu sebagai anaknya sendiri dan membesarkannya.

Tiba-tiba, keadaan berlaku yang tidak pernah disangka keluarga. Anak kedua mereka Min-do (Park Yoo-hwan), yang bercita-cita untuk menjadi pengarah filem, tiba-tiba mengumumkan bahawa dia akan berkahwin. Anak lelaki pertama mereka Sang-do (Jo Yeon-woo), yang sudah berkahwin, mempunyai hubungan sulit dan kini ingin menceraikan isterinya In-Hye (Park Eun-hye). Kini keluarga ini mula dilanda rasa panik.

Pelakon sunting

Watak utama sunting

Watak sokongan sunting

Watak tambahan sunting

Rujukan sunting