Andrew Alan Fuller (lahir Mei 19 1980), lebih dikenali sebagai Drew Fuller, adalah seorang pelakon Amerika dan bekas peragawan.

Drew Fuller
Drew Fuller sebagai Trevor LeBlanc (Army Wives)
Kelahiran
Andrew Alan Fuller

(1980-05-19) 19 Mei 1980 (umur 43)

Biography sunting

Kehidupan awal sunting

Fuller dilahirkan di Atherton, California dan mempunyai seorang adik perempuan, Hilary. Beliau berketurunan Rusia, Scotland dan Inggeris.[1]Fuller ditampilkan oleh seorang ejen apabila beliau berumur 12 tahun selepas seorang kawan kepada keluarganya meletakkannya di muka hadapan Majalah UCLA. Selepas berkeputusan untuk menunggu selama beberapa tahun, Fuller memasuki dunia peragaan pada usia 16 tahun dan terus menjadi model utama untuk syarikat-syarikat seperti Prada, Club Med, and Tommy Hilfiger. Beliau juga berlakon dalam banyak iklan termasuk J.Crew, Subway, Toyota dan Pepsi bersama Britney Spears.

Kerjaya sunting

Fuller dikenali dengan wataknya sebagai Chris Halliwell dalam Charmed dari musim 5-8. Dalam siri tersebut, Chris adalah anak lelaki kedua Piper (Holly Marie Combs) dan Leo (Brian Krause) dan merentasi masa untuk membantu keluarga sebelum kelahirannya untuk mengenal pasti syaitan yang mengubah abangnya.

Kehidupan peribadi sunting

Dalam masa lapangnya, Fuller suka bermain bola keranjang, memanjat, meluncur air, meluncur salji dan tenis. Beliau sekarang tinggal di Los Angeles, California dengan kucingnya "The Chad". Beliau juga suka bermain piano.

Filemografi sunting

Kewujudan TV sunting

Vido Muzik sunting

Nota kaki sunting

  1. ^ "salinan arkib". Diarkibkan daripada yang asal pada 2007-11-14. Dicapai pada 2007-05-20.

Pautan luar sunting