Fail:006charizard.png

006charizard.png(300 × 235 piksel, saiz fail: 81 KB, jenis MIME: image/png)

Ringkasan sunting

Maklumat dan rasional kegunaan media bukan bebas untuk Charizard
Huraian

Charizard dari lukisan promosi Pokémon FireRed dan Pokémon LeafGreen.

Sumber

Bahan promosi oleh Nintendo dan The Pokémon Company bagi Pokémon FireRed dan Pokémon LeafGreen. Diambil dari Bulbagarden Archives.

Rencana

Charizard

Bahagian digunakan

Seluruh imej, digunakan untuk memaparkan rupa dan ciri watak secara keseluruhan. Maka, sebuah imej separa tidak mencukupi bagi tujuan tersebut.

Peleraian rendah?

Imej memiliki resolusi bagi tujuan perihalan dan pengenalpastian, tetapi berkualiti lebih rendah daripada yang asal sehingga tidak boleh digunakan sebagai gambar dalam cenderahati palsu atau kegunaan lain yang boleh melanggar tujuan komersial lukisan asal.

Tujuan kegunaan

Kegunaan dalam kotak info rencana berkenaan watak untuk memaparkan bentuk watak. Imej membentuk bahagian utama identiti rencana dan perihalan watak, dan tidak boleh dibuat dengan teks semata-mata.

Boleh digantikan?

Tidak kerana ini ialah imej watak dengan hak cipta dipercayai dimiliki Nintendo dan The Pokémon Company, dan tiada alternatif bebas dengan kualiti sama mungkin wujud.

Kegunaan wajarKegunaan wajar bahan berhak cipta dalam konteks Charizard//ms.wikipedia.org/wiki/Fail:006charizard.png

Perlesenan sunting

Berhakcipta Imej ini merupakan sebuah ilustrasi bagi watak dalam buku komik, permainan video, atau program televisyen dan filem animasi. Hakcipta bagi imej ini mungkin dimiliki oleh samaada penerbit dan/atau peukis yang menghasilkan karya tersebut. Adalah dipercayai bahawa penggunaan imej resolusi rendah karya seni watak ini adalah:

layak sebagai kegunaan wajar dibawah Undang-undang hak cipta Amerika Syarikat. Mana-mana kegunaan lain imej ini, di Wikipedia atau di tempat lain, boleh menjadi pelanggaran hak cipta. Lihat Wikipedia:Kandungan bukan bebas untuk maklumat lanjut.

Kepada pemuat naik: sila tambah sebuah rasional penggunaan wajar terperinci seperti yang diterangkan di Wikipedia:Halaman keterangan imej, serta sumber karya ini dan maklumat hakciptanya.


Wikipedia:Kriteria kandungan tidak bebas

Sejarah fail

Klik pada tarikh/waktu untuk melihat rupa fail tersebut pada waktu itu.

Tarikh/WaktuGambar kenitUkuranPenggunaKomen
semasa00:44, 20 Jun 2010Gambar kenit bagi versi pada 00:44, 20 Jun 2010300 × 235 (81 KB)Yosri (bincang | sumb.)Non-free media use rationale for Charizard Description A PNG image of Charizard, arguably one of the most recognizable Pokémon. Source Promotional press kit material for the Pokemon series. Artwork is by Ken Sugimori for the video games and players gu

Laman berikut menggunakan fail ini: